Hur jobbar ni?
Jag jobbar som säljare och står upp vid min station i butiken ca 9-10h per dag.
Går väldigt mycket i jobbet med då man går mellan alla varor med kunderna.
Har nu efter mycket tjat på chefen fått in en pall att sitta på.
Underlättar men den är mer ivägen när ja jobbar med min kollega då han får flytta på den hela tiden och ja flytta tillbaka den då vi har samma arbetsstation.
Hade dock foglossning riktigt tidigt ca v15-18 kunde ja knappt gå men de har gått över helt nu, skönt.
Det som är mitt största problem nu är att bocka sig hela tiden, upp och ner från golvet och packa upp saker i butiken. Har ådragit mig en spricka i ena revbenet precis där BH sitter plus muskelbristning så ja har jävligt ont.
Blev tvungen att sjuka mig nu en vecka så ska tillbaka imorgon och jobba och hoppas på att det flyter på bra och att man slipper sura miner från sina kolleger då alla är män och inte riktigt förstår sig på hur jobbigt det är att vara gravid.
Jag hade en jobbig graviditet med min andra då ja hade Havandeskapsförgiftning och blev akut snittad efter 4dagars igångsättning i v36 samt att de förlorade mig en stund på operationsbordet då kroppen inte orkade och ja fick ligga på IVA rätt länge efteråt.
Känner inte för detta igen så ja är nog lite nojjigare denna gången för minsta lilla tecken på att kroppen mår dåligt.
Ska annars som det är planerat jobba till den 31/3-2015 med beräknad förlossning 13/4-2015. Men då de vill snitta mig igen så hinner jag nog bara sluta jobba den 31/3 för att sen snittas någon dag efter det.
Tycker faktiskt peppar peppar att denna graviditeten gått snabbt och snart är man i mål så att säga. Tiden rinner iväg och ja har knappt några krämpor alls som tur är.