för tjejig tjej :-(
Du ser ut lite 'tårtig' i din bild. :-P
Ja, varför kunde du inte hålla kontakt med den tjejen?
Du ser ut lite 'tårtig' i din bild. :-P
Ja, varför kunde du inte hålla kontakt med den tjejen?
Haha jag vet inte varför vi förlorade kontakten. Tror vi lessnade på varandra, vi jobbade ihop mycket umgicks mycket sen flyttade jag å tiden gick.
Tycker finner så mycket fel på nya vänner att jag har börjat förstått att det är mig det största felet ligger hos
Ja, men du är hennes vän, inte flickvän! Nåt helt annat!
Kom igen, skriv till henne.
Ja, mobilen är störande. Det var nån som gav ett förslag, att alla lägger sina mobiler i hög och den som tar mobilen först för att kolla typ meddelande eller facebook, betalar för fikat.
Ja det var en bra Idè. Vad har blivit av alla människor, Mobil = stämningsdöd
ja ikväll ska jag skicka sms till henne kan ju börja så i alla fall, vi skildes ju inte åt som ovänner,. vad jag minns
Av ren nyfikenhet är du en tjej eller kille?
Sweeet! vi får se hur jag gör ikväll ska på spontankalas å tänker lämna mobilen hemma!! Ha en trevlig lördagkväll!
Ser du? Det funkar!
Går framåt i alla fall.
Lycka till! Och ta lite mer av det rosa...
skulle det vara tjatigt att skicka ett till sms? känner mig som en fjortis
Sant, sant. Jag gör mitt bästa och hoppas att mina råd ger bra resultat.
Du och jag här, kanske, men det är ju offenligt (och jag ubdrar varför jag är den enda som verkar vilja hjälpa till).
Hur går det med festen? Jag har märkt att onyktra människor är oftast roligare och vänligare.
Önskar jag kunde vara onykter nu med, men tyvärr måste köra tidigt på morgonen. :-P
Inget du ska skämmas över, så länge du inte dansar topless på bordet. Och jag tror inte det kommer hända så det är lugnt. Hittat nya och trevliga människor?
Själv ska jag snart till sängen. Som sagt, måste köra om bara några timmar. Hör av dig här eller på pm imorgon, kanske.
Glöm inte att ha det roligt, det är en fest!
Visst! Glad jag kunde hjälpa till.
Se om du kan hitta en bi tjej åt mig. hahaha :-P
Hahaha... inte på jakt, nej. Jag är ingen jagare. Bara tyckte det skulle bli roligt.
Och en feminin man är jag definitivt inte. :-P
Har du fler frågor skicka gärna ett pm. Annars är det dags att stänga ögonen en stund här. :-P