• Anonym (ensammast!)

för tjejig tjej :-(

När allting är rosa, skimrande vitt glitter och lulllull! När man är en för evigt romantiker och inte vill växa upp! Vet inte vad jag vill med denna tråd men det känns som att jag är ensammast i världen Jag har inga vänner efter att jag flyttade från Göteborg. Förlorade en kär vän en maskulin tjej som var så otroligt snygg på alla plan. Jag var nöjd med att "bara" vara vän men nu när vi har förlorat kontakten känns det så tomt. Hur lär jag känna vänner i en stad? Kanske har jag för höga krav?
    Tror att jag skrämmer iväg folk för att jag är för 

tjejig :(

• Svar på tråden för tjejig tjej :-(
  • Pillare

Du ser ut lite 'tårtig' i din bild. :-P

Ja, varför kunde du inte hålla kontakt med den tjejen?

• Anonym (ensammast!)

Haha jag vet inte varför vi förlorade kontakten. Tror vi lessnade på varandra, vi jobbade ihop mycket umgicks mycket sen flyttade jag å tiden gick.
    Tycker finner så mycket fel på nya vänner att jag har börjat förstått att det är mig det största felet ligger hos

• Pillare
    Anonym (ensammast!) skrev 2015-02-07 17:08:18 följande:

Haha jag vet inte varför vi förlorade kontakten. Tror vi lessnade på varandra, vi jobbade ihop mycket umgicks mycket sen flyttade jag å tiden gick.

Tycker finner så mycket fel på nya vänner att jag har börjat förstått att det är mig det största felet ligger hos

Du får börja med att skicka henne ett meddelande, tycker jag.

Kan du träffa folk via arbetsplatsen? Alltså eftersom det är vänner vi pratar om kan de hittas i stort sätt överallt.
  • Anonym (ensammast!)

Jag har världens socialaste jobb, bara tjejer som jobbar där i stort sett, jag har lätt för att få vänner men svårt att behålla, säg att man går ut å fikar efter jobbet, så åker den förbannade jädra mobilen fram å personen sitter med den istället.- Själv fattar jag ingenting, börjar fundera på om jag är tråkig, tråkiga samtalsämnen men så tittar man omkring så är det ju fler som sitter å fikar med sina mobilen å det stööööör mig som fan!

Så skulle aldrig min förra vän göra kanske jag jämför alla med henne.
    Saken är den att hon har träffat en flickvän å jag törs inte störa. Lär juh kunna hitta något i min nya stad. Ja jag håller ögonen öppna!

• Pillare

Ja, men du är hennes vän, inte flickvän! Nåt helt annat!

Kom igen, skriv till henne.

Ja, mobilen är störande. Det var nån som gav ett förslag, att alla lägger sina mobiler i hög och den som tar mobilen först för att kolla typ meddelande eller facebook, betalar för fikat.

• Anonym (ensammast!)

Ja det var en bra Idè. Vad har blivit av alla människor, Mobil = stämningsdöd
    ja ikväll ska jag skicka sms till henne kan ju börja så i alla fall, vi skildes ju inte åt som ovänner,. vad jag minns

• Pillare
    Anonym (ensammast!) skrev 2015-02-07 17:29:25 följande:

Ja det var en bra Idè. Vad har blivit av alla människor, Mobil = stämningsdöd

ja ikväll ska jag skicka sms till henne kan ju börja så i alla fall, vi skildes ju inte åt som ovänner,. vad jag minns

Nej,man brukar inte göra det. Bara liksom 'grow apart'.

Bra att höra. Håll mig uppdaterad (om du vill). :-P
  • Anonym (ensammast!)

Av ren nyfikenhet är du en tjej eller kille?

• Pillare
    Anonym (ensammast!) skrev 2015-02-07 17:39:40 följande:

Av ren nyfikenhet är du en tjej eller kille?

Kille, hetro, som tycker att vänskap bör behållas. Därför svarade jag på din fråga.
  • Anonym (ensammast!)

Sweeet! vi får se hur jag gör ikväll ska på spontankalas å tänker lämna mobilen hemma!! Ha en trevlig lördagkväll!

Svar på tråden för tjejig tjej :-(