• Anonym (ensammast!)

för tjejig tjej :-(

När allting är rosa, skimrande vitt glitter och lulllull! När man är en för evigt romantiker och inte vill växa upp! Vet inte vad jag vill med denna tråd men det känns som att jag är ensammast i världen Jag har inga vänner efter att jag flyttade från Göteborg. Förlorade en kär vän en maskulin tjej som var så otroligt snygg på alla plan. Jag var nöjd med att "bara" vara vän men nu när vi har förlorat kontakten känns det så tomt. Hur lär jag känna vänner i en stad? Kanske har jag för höga krav?
    Tror att jag skrämmer iväg folk för att jag är för 

tjejig :(

• Svar på tråden för tjejig tjej :-(
  • Pillare
    Anonym (ensammast!) skrev 2015-02-07 17:53:29 följande:

Sweeet! vi får se hur jag gör ikväll ska på spontankalas å tänker lämna mobilen hemma!! Ha en trevlig lördagkväll!

Gör det! Du får tvinga andra att inte kolla på mobilen.

Tack, detsamma! Och lycka till!
  • Anonym (ensammast!)

Mellanlandar lite för att bättra på sminket å dricka rosa bubbel som jag noga har valt ut bland hyllorna!

Skickade ett sms då: Hej S----, kanske gör bort mig nu
                                    undrar hur livet går, saknar dig som fan!
                                    / ----

Vid närmare tanke lät jag en anings desperat Skäms fick inget svar å det har gått minst två timmar nu.

Döm om min förvåning när jag får en vänförfrågan från miss X BF och dessutom i kategori nära vänner... så det verkar finnas hopp

• Pillare

Ser du? Det funkar!

Går framåt i alla fall.

Lycka till! Och ta lite mer av det rosa...

• Anonym (ensammast!)

skulle det vara tjatigt att skicka ett till sms? känner mig som en fjortis Skäms

• Pillare
    Anonym (ensammast!) skrev 2015-02-07 22:42:22 följande:

skulle det vara tjatigt att skicka ett till sms? känner mig som en fjortis

Hahaha... Skriv ett till, typ 'sitter här, dricker rose och tänker på all skoj vi hade. Saknar dig, bästis'.

Fast viss med dina egna ord.

Det är sent och hon kanske gör nåt annat, så det bör vara ditt sista sms tycker jag. :-P

Jag tror att FL-folket tröttnar på samtalet när nu. :-P
  • Anonym (ensammast!)

Haha ja, fasen tack för goda råd! Fl folk? det är ju bara du å jag i denna tråd!

• Pillare

Sant, sant. Jag gör mitt bästa och hoppas att mina råd ger bra resultat.

Du och jag här, kanske, men det är ju offenligt (och jag ubdrar varför jag är den enda som verkar vilja hjälpa till).

Hur går det med festen? Jag har märkt att onyktra människor är oftast roligare och vänligare.

• Anonym (ensammast!)

Med tanke på att denna tråd är läst 722 gånger...
    Jag har inga höga tankar om FL mest moraltanter här.. Inge spännande alls!
    Japp onykter är jag just nu skäms nästan eftersom det är ovanligt
    På mitt jobb händer det att vi får blåsa emellanåt men jag ska inte jobba förren
    på måndag så det är nog lugnt!

Vad gör du då?

• Pillare

Önskar jag kunde vara onykter nu med, men tyvärr måste köra tidigt på morgonen. :-P

Inget du ska skämmas över, så länge du inte dansar topless på bordet. Och jag tror inte det kommer hända så det är lugnt. Hittat nya och trevliga människor?

Själv ska jag snart till sängen. Som sagt, måste köra om bara några timmar. Hör av dig här eller på pm imorgon, kanske.

Glöm inte att ha det roligt, det är en fest!

• Anonym (ensammast!)

Japp ska ut en sväng på en lokal gaybar Trist att jobba en söndag! Tack för ett givande samtal!

• Pillare

Visst! Glad jag kunde hjälpa till.

Se om du kan hitta en bi tjej åt mig. hahaha :-P

• Anonym (ensammast!)

På jakt då? är du feminin eller maskulin?

• Pillare

Hahaha... inte på jakt, nej. Jag är ingen jagare. Bara tyckte det skulle bli roligt.

Och en feminin man är jag definitivt inte. :-P

• Pillare

Har du fler frågor skicka gärna ett pm. Annars är det dags att stänga ögonen en stund här. :-P

Svar på tråden för tjejig tjej :-(