Inlägg från: puss |Visa alla inlägg
  • puss

Konkreta bevis på att Avpixlat är en "hatsajt"

De som ogillar sidan gör det för att det är en hatsajt.

De som gillar sidan gör det för att det är en hatsajt.

• puss
    Anonym (Egen) skrev 2015-02-06 12:01:34 följande:
    Avpixlats syfte är att täcka upp det enorma tomrum som de stora medierna inte rapporterar om. Och de stora medierna rapporterar inte om invandrarbrottslighet, de rapportera bara om svenska brottslingar. Därför skriver Avpixlat enbart om invandrarrelaterade brott. Således: En medial jämvikt skapas, och genom att läsa BÅDE Aftonbladet och Avpixlat, så får man en bättre helhetsbild utav samhället i stort.
    Så är det!
    Där har du förklaringen på ditt OFF TOPIC inlägg!
    Varför skriver de inget om könsfördelningen? Om hur många MÄN som våldtar, MÄN som misshandlar, MÄN som rånar, MÄN som utpressar osv? Det vill ju allmänheten veta.
  • puss
    Mentat skrev 2015-02-06 12:05:14 följande:

Hur definieras "hat"? Det måste du nog klargöra först innan det är lönt att leta exempel. Fast jag brukar inte läsa där så jag har inga exempel att bidra med ändå, jag reagerar bara på att frågeställningen inte är tillräckligt tydlig.

Ja, klargör det tack, för den enormt stora massan som helt har missat ordets betydelse.
  • puss
    Anonym (Egen) skrev 2015-02-06 12:28:35 följande:
    Det skriver ju redan de andra medierna om? HUr svårt har du för att fatta puss.
    Avpixlat skriver det som de andra INTE skriver.
    Aftonbladet skriver redan att män begår fler brott än kvinnor. Därför finns det inget tomrum där som Avpixlat behöver kompensera för.
    fattar du nu?
    Jaså? Var läste du om statistik senast om våldsbrott begångna av män resp kvinnor?
Svar på tråden Konkreta bevis på att Avpixlat är en "hatsajt"