• Anonym (shit)

Jag önskar att flytta med mina barn.

Att läkarna skulle be dig återvända till Sverige för att "bli den du var" finner jag osannolikt och finns det minsta sanning i det så sa de trots allt inte att du skulle ta barnen med dig. Det är du själv som har gjort den tolkningen.

I övrigt kan man önska att flickor, tjejer och kvinnor som väljer att bli gravida snabbt in i förhållandet (ja även du själv som blev gravid 2 gånger) skulle läsa och förstå vilka problem det kan skapa för framtiden. Man blir bunden vid varandra som föräldrar som minst till barnen är myndiga.

Det finns inga råd mer än att försöka bygga upp dig själv. Barnen har rätt till både sin mamma och sin pappa.

• Anonym (shit)
    Anonym (SN) skrev 2015-01-31 11:39:14 följande:

Anna aa det gör det , har det på min telefon, där han menar att kamera i hans eget hem som då var vårat gemensamma inte är smygfilmning, men joo det är det juh om jag inte vet om den som han också kallade för hans högst upptjänade Verdier... har också bevis att han suttit på mina konton hur han hotat mig. Killarna har sparat breven från han från facebook där han bland annat skriver att jag är en slampa och att dom borde testa sig för könssjukdomar osv.

Du har varit otrogen och är förvånad över att han skriver till killarna att du har legat runt och att de borde testa sig för knssjukdomar? Menar du allvar?
Svar på tråden Jag önskar att flytta med mina barn.