• villsågärna38

Är också helt lost om jag skulle tappa mina favoriter. Är enda sidan jag kollar på Familjeliv - förutom favorittrådarna

• villsågärna38

Ps. Om ni vill göra smileys i mobilen får ni göra på det gamla hederliga sättet med : - och ) Sätt ihop dem utan mellanrum emellan så blir det såhär men om ni hoppar över bindestrecket så blir det såhär :)

• villsågärna38
    Chabella skrev 2015-10-08 18:47:44 följande:

Hej allihopa ! Ny här tänkte berätta lite om min första ivf behandling . När det var dags för sprutorna blev jag väldigt överstimulerad och fick ut en massa ägg ( 9 st ) som var tvugna o frysas för min kropp behövde återhämta sig .. Det blev nästan 3 långa månader som var oerhört jobbigt ville bara starta på en gång ! Men sen kom dagen jag väntat på men misslyckad första försöket . F A A A A N skrek jag bara när mensen kom ... Nu är vi på försök nr 2 och jag är på ruv dag 6 vill bara testa mig så fort som möjligt ... Jag har lite menssmärta liksom är de normalt? Jag ska egentligen ha min mens nu om 2 dagar ... Vill liksom inte skrika ut fler fula ord ur denna mun mer ! Sen har vi liksom ett ÄNDA försök till sen är det $$ som gäller ! Låter ganska negativ men min livmoder har gått egendom så mycket skit senaste tiden . Har haft 2 utomkv och tvugna att operera bort mina 2 äggstockar . nu blev det ett långt inlägg men behövde skriva av mig . Tänkte tjuvtesta på lördag tror ni det är en bra idé?

Hej!

Du ska nog leta upp nån av ivftrådarna istället så får du kontakt med likasinnade. Det här är en bildtråd för oss som redan fått barn.

Håller tummarna för dig!

Kram
  • villsågärna38

Här ett par bilder på Lovisa då hon var ca 11 månader. Hon har ju fyllt ett år nu. Gud va tiden går fort!! Kram

• villsågärna38
    Jenkis skrev 2015-12-10 09:16:56 följande:

Guuuud så söt!

Kram på dig! Hoppas allt är bra och god jul i förskott
Svar på tråden Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015