Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Oh så söt hon är lilla Hedda Kram
Oh så söt hon är lilla Hedda Kram
Vilken sötnos Danisen Stor tjej nu!!
Och va stor han blivit Victor
Så söt
Min sötnos och busfrö. 8 mån imorgon
Från namngivningen!
Badtjej
En ny bild på min prins
Här är en bild på vårt "play center"/vår barnpool. Om nån blir inspirerad
Är också helt lost om jag skulle tappa mina favoriter. Är enda sidan jag kollar på Familjeliv - förutom favorittrådarna
Oh va söt Kram
Ps. Om ni vill göra smileys i mobilen får ni göra på det gamla hederliga sättet med : - och ) Sätt ihop dem utan mellanrum emellan så blir det såhär men om ni hoppar över bindestrecket så blir det såhär :)
[quote=75586564][quote-nick]lelle75 skrev 2015-07-31 19:56:32 följande:[/quote-nick][/quote]
Hej allihopa ! Ny här tänkte berätta lite om min första ivf behandling . När det var dags för sprutorna blev jag väldigt överstimulerad och fick ut en massa ägg ( 9 st ) som var tvugna o frysas för min kropp behövde återhämta sig .. Det blev nästan 3 långa månader som var oerhört jobbigt ville bara starta på en gång ! Men sen kom dagen jag väntat på men misslyckad första försöket . F A A A A N skrek jag bara när mensen kom ... Nu är vi på försök nr 2 och jag är på ruv dag 6 vill bara testa mig så fort som möjligt ... Jag har lite menssmärta liksom är de normalt? Jag ska egentligen ha min mens nu om 2 dagar ... Vill liksom inte skrika ut fler fula ord ur denna mun mer ! Sen har vi liksom ett ÄNDA försök till sen är det $$ som gäller ! Låter ganska negativ men min livmoder har gått egendom så mycket skit senaste tiden . Har haft 2 utomkv och tvugna att operera bort mina 2 äggstockar . nu blev det ett långt inlägg men behövde skriva av mig . Tänkte tjuvtesta på lördag tror ni det är en bra idé?
Oh va söt han är Jenkis!! Va kul att höra ifrån dig Kram
Här ett par bilder på Lovisa då hon var ca 11 månader. Hon har ju fyllt ett år nu. Gud va tiden går fort!! Kram
Guuuud så söt!