Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Här kan vi lägga upp bilder på våra underverk eller på annat vi vill visa upp/tipsa om.
Här kan vi lägga upp bilder på våra underverk eller på annat vi vill visa upp/tipsa om.
Skulle lägga in bild, men något hände med datorn... Återkommer
Så söt han är Jenkis!
Jag la en bild på Adam i den gamla bildtråden.
Favoritar :)
Skulle inte lägga ut några bilder på nätet car det bestämt men i morse fick jag första skrattet på bild så kan inte låta bli ;).Kanske lättar lite att se för er med så mycket sömnbrist <3.Det är ju detta som väger upp när man har en dålig dag/natt.Kram på er!
Skulle inte lägga ut några bilder på nätet car det bestämt men i morse fick jag första skrattet på bild så kan inte låta bli ;).Kanske lättar lite att se för er med så mycket sömnbrist <3.Det är ju detta som väger upp när man har en dålig dag/natt.Kram på er!
Så underbart kort, blir glad i hela kroppen! Tack för att du delade med dig. Kram
[quote=74775490][quote-nick]Jenkis skrev 2015-01-31 07:21:26 följande:[/quote-nick][/quote]
Vi har också en sådan där sitter men Olle fixar inte hålla ryggen än. Längtar efter att kunna sätta honom i den och i vår barnstol. Vi har fått tag på den sån gamal i plast med galontyg som man ksn vända åt tre håll, stol, gunga och skrivbord i ett.
[quote=74775490][quote-nick]Jenkis skrev 2015-01-31 07:21:26 följande:[/quote-nick]