• Jenkis

Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Här kan vi lägga upp bilder på våra underverk eller på annat vi vill visa upp/tipsa om.

• Svar på tråden Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Bell13
    villsågärna38 skrev 2015-05-15 13:27:08 följande:

Tack Bell smile1.gif Och den där bilden är nog ändå en månad gammal. Sex månader där och sju nu. Helt galet vad det går fort!! Hur är det med din lille prins?

Kram

Ps. Mössan är från KappAhl smile5.gif

Han är förkyld och hostar lite men inget rossel eller slem. Tycker det blir lite bättre med renässans så det kör vi några ggr per dag.

Förkylning och utvecklingsfas gör att livet nog känns rätt hårt för lillkillen. Han vill bara vara hos mig, pappa duger inte och han är så ynklig på nått sätt. Bärselen funkar i 10 minuter sedan är det hud mot hud som gäller
  • johjen

Sovade Adam idag, 7 månader och 6 dgr. Bara byxor och body på sig samt mössa och vindtät fleeceåkpåse. Blåser en del där vi går nu men solen skiner!
  • johjen
    Kelsson1 skrev 2015-05-15 16:31:52 följande:

johjen: Så fin han är

Tack snälla du!

Hur går det för dig?
  • Kelsson1
    johjen skrev 2015-05-15 16:42:55 följande:
    Tack snälla du!

Hur går det för dig?
    Ligger i soffan o mår illa o väntar på att tiden ska gå fort så att bebis kan komma
  • lelle75

Åhh vilka sötisar! Jag har nog lite mindre kläder på Alice, men hon känns ju såååå varm när hon ligger i vagnen.

• villsågärna38
    lelle75 skrev 2015-05-15 19:46:30 följande:

Åhh vilka sötisar! Jag har nog lite mindre kläder på Alice, men hon känns ju såååå varm när hon ligger i vagnen.

Men då är det ju lugnt. Hon sover väl i liggdelen också? Den är varmare
Svar på tråden Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015