• Jenkis

Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Här kan vi lägga upp bilder på våra underverk eller på annat vi vill visa upp/tipsa om.

• Svar på tråden Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Irma01
    johjen skrev 2015-02-05 12:37:19 följande:

Så här kul hade vi det på öppna förskolan idag!

phpgwewmy27091.jpg

Ser helt underbart ut!
  • Hoppfulla Fia
    Danisen skrev 2015-02-05 12:13:04 följande:

Ååh så fina alla är . Kanske får bli en bild på Maja ändå så ni kan få se vår prinsessa <3.

En hokuspokus stol du menar Hoppfulla Fia?

En bumbostol provade Maja i fredags. Hon gillade den ska låna en av några kompisar så slipper köpa en ny .

Googlade och just en sådan. Våran är från sent 70-tal men mörkgrönplast och senapsgul galon och har använts av flera barn i familjen vilket känns kul.
  • villsågärna38
    Hoppfulla Fia skrev 2015-02-05 14:13:43 följande:

Googlade och just en sådan. Våran är från sent 70-tal men mörkgrönplast och senapsgul galon och har använts av flera barn i familjen vilket känns kul.

Retro Hade en brun när jag var liten!!
  • Danisen
    Hoppfulla Fia skrev 2015-02-05 14:13:43 följande:

Hehe verkligen retro man kan byta sitsen och alla smådelar så du vet om de är slitet eller så. Min mamma har också en hemma hos sig som är efter min syster. Den är vit i plasten och ljuslila, från 90-talet tror jag. Maja fick en traditionell tripptrapp från stokke i julklapp av sin farmor . Ska bara köpa insatsen till henne så hon kan sitta sen när det är dags .
  • Danisen
    villsågärna38 skrev 2015-02-05 14:15:26 följande:

Retro Hade en brun när jag var liten!!

Jag hade också en. Men vit med brun sits
Svar på tråden Bildtråd: Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015