• sandishhh

IVF 2015 Malmö

Vaknade inatt av riktigt ont i magen, trodde verkligen mensen skulle komma. Blev helt svettig med. Men än så länge ingen mens.. nu molar det bara och sticker där nere

• sandishhh
    savannasmamma skrev 2015-03-25 09:24:04 följande:

Sandishh - låter som ett bra tecken! Håller tummarna..

Jag hoppas det men man vågar ju inte hoppas för mycket, hur mår du? Hoppas du får ett plus i helgen :))
  • sandishhh
    savannasmamma skrev 2015-03-25 11:39:21 följande:

Sandishhh- jo jag mår bra. Har klassiska symtom. Men dom två senaste ivf har jag tagit test och blivit glad att det var positivt. Men hcg har varit för lågt.

Så inte lönt att testa blir bara ledsen isåfall. Vill veta hcg värdet.. Men hoppas så klart att jag inte inbillar mig. Man vet ju aldrig:)

Hur mår du?

Det är ju så, ibland tänker jag, varför skulle det funka denna gång, men det är bara dumt att tänka så.. jag tror jag aldrig har tagit det såhär lugnt någonsin, men så trött efter äggplocket, sen det jag skrev ovan, molande värk och lite hugg/stickningar.. men vågar inte hoppas för mycket. vi kommer vänta tills testdagen så man inte blir besviken och är 110% säker, hoppas bara mensen håller sig borta tills dess :)
  • sandishhh

Inbillar mig att pm det finns en liten inne i magen så har den det extra varmt och gott :p skulle städa huset och blev helt slut efter att gjort nedervåningen , och det är bara vardagsrum och kök där ;) vad ger crinone egentligen för biverkningar ?

• sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-25 15:15:15 följande:
    Haha vi pratar också hemma som om den redan finns där. Börjar bli alltmer orolig dock. Ena dagen tänker jag att det absolut kommer att gå, sedan nästa dag tänker jag att allt känns precis som när jag gick på pergotime massa gånger och ändå kom mensen.
    Gud ja, ena minuten är jag super posetiv nästa inte alls :/ denna väntan. Rädd att mensen ska komma så fort man går på toa. Men man får försöka vara kolugn och leva på hoppet .
  • sandishhh

Fick idag besked att vi fick ett till frys, vilket känns bra då vi inte fick något sist :) känns att det var bra ägg denna gång ;)

• sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-26 17:03:41 följande:

Fusktestade idag på rd8.. negativt.. jag hatar denna väntan! Känns som det inte kommer gå smile4.gif har mensvärk till och från..

Kan vara i tidigaste laget också så ge inte upp än. tydligen vanligt att ha mensvärk med. Tänkte testa nästa vecka när det gått 14 dagar efter äp
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-26 18:31:22 följande:
    Aaa.. kanske också skall vänta så länge. Tänkte testa på lördag på rd10.. men kanske väntar längre.. får se hur jag känner. Jag vill så gärna att det skall gå. Så trött på att vänta, vänta och vänta. Redan väntat på bebis i 2,5 år ju :(
    Usch ja tiden står helt stilla. Men tappa inte hoppet än. När är din bim?
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-26 19:13:40 följande:
    Jag vet inte riktigt min bim eftersom jag haft oregelbunden mens :-/
    Ah ok :/ men inga röda flytningar än insikte va?
  • sandishhh
    Coocoo skrev 2015-03-26 19:46:46 följande:
    Nopp...men när jag ätit pergotime har det dröjt ca 18 dagar efter ägglossning innan mens... så kanske blir samma nu
    Vi får hoppas du testade för tidigt. Ett minus kan ju alltid bli ett plus men ett plus kan aldrig bli ett minus va?
Svar på tråden IVF 2015 Malmö