IVF 2015 Malmö
Vaknade inatt av riktigt ont i magen, trodde verkligen mensen skulle komma. Blev helt svettig med. Men än så länge ingen mens.. nu molar det bara och sticker där nere
Vaknade inatt av riktigt ont i magen, trodde verkligen mensen skulle komma. Blev helt svettig med. Men än så länge ingen mens.. nu molar det bara och sticker där nere
Sandishh - låter som ett bra tecken! Håller tummarna..
Sandishhh- jo jag mår bra. Har klassiska symtom. Men dom två senaste ivf har jag tagit test och blivit glad att det var positivt. Men hcg har varit för lågt.
Så inte lönt att testa blir bara ledsen isåfall. Vill veta hcg värdet.. Men hoppas så klart att jag inte inbillar mig. Man vet ju aldrig:)
Hur mår du?
Inbillar mig att pm det finns en liten inne i magen så har den det extra varmt och gott :p skulle städa huset och blev helt slut efter att gjort nedervåningen , och det är bara vardagsrum och kök där ;) vad ger crinone egentligen för biverkningar ?
Fick idag besked att vi fick ett till frys, vilket känns bra då vi inte fick något sist :) känns att det var bra ägg denna gång ;)
Fusktestade idag på rd8.. negativt.. jag hatar denna väntan! Känns som det inte kommer gå har mensvärk till och från..