IVF 2015 Malmö
Nu har jag varit på vul och de har växt. De största är nu 19 mm och det blir äggplock på måndag
Nu har jag varit på vul och de har växt. De största är nu 19 mm och det blir äggplock på måndag
Hur har det gått Malin?
Jag går på sprutor nu och har första ultraljudet på fredag.
Jag har tidigare tagit perogtime 9 ggr utan att lyckats bli gravid. De har aldrig kollat om det är stopp i äggledarna. Om det visar sig att det är stopp. Hur ska läkare då göra äggplock? Om det är stopp borde väl äggen inte kunna ta sig till livmodern? Aaa så mycket funderingar!
Jag tror jag håller på att bli galen. Känner mig febrig, trött trots att jag sovit 9h i natt och humöret ska vi inte ens tala om. Idag har jag hunnit vara glad, förbannad och gråtit floder. Vet inte om allt beror på lutinus. Sen har jag ett extremt sug efter blåbärskakor. Förstår mig inte på min kropp.
Hej! Jag hoppar in här ;)
Jag har gjort min första ivf och är nu på ruvardag 3. Är så nervös och spänd och dagarna går så sjukt låååångsamt! Har fått testdag den 25/3 så är låååång tid kvar. Hur klarar ni denna väntan under ruvartiden?
Jag har äggplock på måndag. Mina ägg mognar så sakta. Otålig! :-/
Tredje dagen med en brunrosa flytning som avtar uppåt dagen. Jag förstår ingenting. Är det mens eller? Jag har ju för mig efter att ha läst i mina papper att mensen vid en ivf kan vara kraftigare än vanligt.