De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?
Jag är man, i samma ålder som din svärmor, och har samma problem, fast på en annan nivå. Min fru är jämnårig.
Ska säga först att mitt behov av sex är inte enormt och inte heller noll. Som vem som helst kan man säga. Jag har inga udda fetisher. Inga fetisher alls. Tycker om helt vanlig sex tillsammans med den människa jag älskar.
I vårat fall är det så att sexlivet är lika med noll, trots att vi har över 20 år tillsammans.
Det är drygt 14 månader sen vi hade sex senast. Hon har ingen sexlust.
Men att hon inte har någon sexlust är egentligen inte det enda problemet. När vi väl har sex så har vi det tills hon fått orgasm, för efter sin orgasm kan hon inte fortsätta.
Jag slickar henne varje gång hon vill men hon vägrar göra samma tillbaka, för "det är lite småäckligt".
Jag har frågat så många gånger att jag tappat räkningen ifall hon inte kan göra med handen åt mig. Samma där, det är äckligt att få sperma på handen.
De fåtal gånger hon gör med handen så är det under täcket, vilket inte är något vidare eftersom täcket mot gör att ollonet blir överstimulerat.
Hon är väldigt noga med att poängtera att hon aldrig i hela sitt liv onanerat.
Hon vägrar konsekvent att kyssas efter jag slickat henne. Inte för att det luktar eller något liknande, utan för "vart du har haft munnen precis.".
Jag skulle önska att jag kunde ge dig tips som du kunde föra vidare, men tyvärr har jag inga.. :(