• Anonym (fundersam)

De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?

Hej allihopa,

Min svärmor är gift och hon berättade tillslut om hennes sexliv till mig. Hon är 44 och hennes man 46År. Hon berätta att redan från början så ville han knappt ha sex och ibland har dom inte sex på flera månader. hon har berättat problemen till honom och sagt att hon vill ha mer sex och han svarar bara "sluta prata om det, skäms du inte? Jag vill men..." det är allt han säger. Ingen förklaring alls. Men han skojar hela tiden om tjejer. Så fort han ser tjejer på gatan säger han "åhh kolla de vackra tjejerna" eller så gillar han tjejers bilder på facebook. Han pratar i smyg med tjejer via dejting sidor och som hans fru redan vet om. Hon har sagt det rakt ut till honom och han svarar att det bara är på skoj och inget mer. När min man går på träningen säger han "åhh det måste finnas vackra kvinnor där" min man bara skakar på huvudet.

Han visar mycket kärlek till hans fru. Pussar och gosar med henne men inget mer. han bryr sig om henne när hon är sjuk och allting försöker få henne att må bra men hon behöver ett sexliv också. Hon säger att hon känner sig inte gammal och hon börjar undra varför han gifte sig med henne om han inte kan ha sex med henne.

Sedan har andra kollegor till henne berättat om deras sexliv och det är nästan likadant förutom att männen skojar inte som hennes man om andra kvinnor. Hon berätta att de är i samma ålder som henne men männen liksom vill inte Längre. Är det något problem männen går igenom när dom blir äldre eller är det något annat? jag är jätte nyfiken och känner att jag vill komma med tips till henne. Ni får gärna berätta om ni har varit med om liknande och vad det berodde på.

• Svar på tråden De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?
  • Anonym (qp)

Jag är man, i samma ålder som din svärmor, och har samma problem, fast på en annan nivå. Min fru är jämnårig.

Ska säga först att mitt behov av sex är inte enormt och inte heller noll. Som vem som helst kan man säga. Jag har inga udda fetisher. Inga fetisher alls. Tycker om helt vanlig sex tillsammans med den människa jag älskar.

I vårat fall är det så att sexlivet är lika med noll, trots att vi har över 20 år tillsammans.
    Det är drygt 14 månader sen vi hade sex senast. Hon har ingen sexlust.

Men att hon inte har någon sexlust är egentligen inte det enda problemet. När vi väl har sex så har vi det tills hon fått orgasm, för efter sin orgasm kan hon inte fortsätta.

Jag slickar henne varje gång hon vill men hon vägrar göra samma tillbaka, för "det är lite småäckligt".

Jag har frågat så många gånger att jag tappat räkningen ifall hon inte kan göra med handen åt mig. Samma där, det är äckligt att få sperma på handen.

De fåtal gånger hon gör med handen så är det under täcket, vilket inte är något vidare eftersom täcket mot gör att ollonet blir överstimulerat.
    Hon är väldigt noga med att poängtera att hon aldrig i hela sitt liv onanerat.

Hon vägrar konsekvent att kyssas efter jag slickat henne. Inte för att det luktar eller något liknande, utan för "vart du har haft munnen precis.".
    Jag skulle önska att jag kunde ge dig tips som du kunde föra vidare, men tyvärr har jag inga.. :(

• In trouble

Jag kan spontant säga att det känns som din svärmors man mer är ute efter tryggheten i ett förhållande än det fysiska i ett.

• Anonym (fundersam)
    Anonym (qp) skrev 2015-01-29 08:00:05 följande:

Jag är man, i samma ålder som din svärmor, och har samma problem, fast på en annan nivå. Min fru är jämnårig.

Ska säga först att mitt behov av sex är inte enormt och inte heller noll. Som vem som helst kan man säga. Jag har inga udda fetisher. Inga fetisher alls. Tycker om helt vanlig sex tillsammans med den människa jag älskar.

I vårat fall är det så att sexlivet är lika med noll, trots att vi har över 20 år tillsammans.

Men att hon inte har någon sexlust är egentligen inte det enda problemet. När vi väl har sex så har vi det tills hon fått orgasm, för efter sin orgasm kan hon inte fortsätta.

Jag slickar henne varje gång hon vill men hon vägrar göra samma tillbaka, för "det är lite småäckligt".

Jag har frågat så många gånger att jag tappat räkningen ifall hon inte kan göra med handen åt mig. Samma där, det är äckligt att få sperma på handen.

De fåtal gånger hon gör med handen så är det under täcket, vilket inte är något vidare eftersom täcket mot gör att ollonet blir överstimulerat.

Hon vägrar konsekvent att kyssas efter jag slickat henne. Inte för att det luktar eller något liknande, utan för "vart du har haft munnen precis.".

Jag skulle önska att jag kunde ge dig tips som du kunde föra vidare, men tyvärr har jag inga.. :(

Det måste vara jätte jobbigt, när min svärmor berätta hennes sexliv så vart jag livrädd att kanske så kommer mitt bli efter ett tag. Jag älskar min man så otroligt mycket och kunde jag så skulle jag ha samlag med honom 3 gånger om dagen. Men jag håller mig eftersom jag vill inte trötta ut sexet osv.Att hålla sig lite är också väldigt spännande för när man väl har det så pirrar det. Det är viktigt med ett sexliv och jag märker att min svärmor blir sjuk lätt nu för tiden. Kan det ha med att hon mår psykiskt dåligt pga av sexet?

Vill du ha mer sex i ert förhållande? Har du funderat på skilja dig någon gång eller är det något du kan leva med?
  • Anonym (fundersam)
    In trouble skrev 2015-01-29 08:46:38 följande:

Jag kan spontant säga att det känns som din svärmors man mer är ute efter tryggheten i ett förhållande än det fysiska i ett.

Det är det jag är orolig över. han vill inte att hon åker själv för att besöka sin familj. Han ringer henne konstant för att han inte vill vara själv, han kan inte äta middag utan henne. Om hon inte äter så äter inte han. Han dricker mycket alkohol och påpekat att det är inte bra. Då säger han att han behöver ett glas varje dag. Det kan vara wiskey eller öI. Jag känner på mig att han bär på något men han vill aldrig berätta. Han beter sig väldigt underligt.
  • Anonym (fundersam)

Kan även säga att dom har två helt olika Kulturer. Han är muslim och hon tror inte på någonting. Han vill att hon lagar mat hemma, städar och sen lyssnar på vad han säger. Men hon har sagt på skarpen att hon är inte muslim och kommer aldrig vara det och hon vill följa sitt liv. Då kan han bli smått irriterad. Men hon lagar mat till han, tar hand om honom men om hon inte gör det så blir han som ett barn. Gnäller och påpekar att hans vänners fru skulle aldrig göra sånt osv. Då påpeka jag till han att muslimer dricker inte och de ska inte röka osv. Det ända du följer är att du inte äter gris. För mig är du långt ifrån muslim. Då är han alltid tyst. Men en sak hans fru brukar säga är "varför gifte du med mig, du vet att i vår stad är det inga som är muslimer?" Då svara han att hörde från många att kvinnor från hennes land tar hand om sina män, diskar, lagar mat osv.så han tyckte det lät bra. Jag bara skaka på huvudet.

• SchaefferBoy
    Anonym (qp) skrev 2015-01-29 08:00:05 följande:

Haha en eloge att du stått ut med kärringen. Fortsätt du på inslagen bana, så blir du gammal snabbt.
  • In trouble
    Anonym (fundersam) skrev 2015-01-29 10:10:04 följande:

Kan även säga att dom har två helt olika Kulturer. Han är muslim och hon tror inte på någonting. Han vill att hon lagar mat hemma, städar och sen lyssnar på vad han säger. Men hon har sagt på skarpen att hon är inte muslim och kommer aldrig vara det och hon vill följa sitt liv. Då kan han bli smått irriterad. Men hon lagar mat till han, tar hand om honom men om hon inte gör det så blir han som ett barn. Gnäller och påpekar att hans vänners fru skulle aldrig göra sånt osv. Då påpeka jag till han att muslimer dricker inte och de ska inte röka osv. Det ända du följer är att du inte äter gris. För mig är du långt ifrån muslim. Då är han alltid tyst. Men en sak hans fru brukar säga är "varför gifte du med mig, du vet att i vår stad är det inga som är muslimer?" Då svara han att hörde från många att kvinnor från hennes land tar hand om sina män, diskar, lagar mat osv.så han tyckte det lät bra. Jag bara skaka på huvudet.

Du gör rätt i att skaka på huvudet. Han ville ha en hushållerska. Billigare att gifta sig än att anställa en antar jag
  • Anonym (fundersam)
    In trouble skrev 2015-01-29 10:16:29 följande:

Du gör rätt i att skaka på huvudet. Han ville ha en hushållerska. Billigare att gifta sig än att anställa en antar jag

Ja jag börjar tänka i dom banorna. efter att hon berätta detta så börjar man se lite klarare.
  • In trouble
    Anonym (fundersam) skrev 2015-01-29 10:22:11 följande:

Ja jag börjar tänka i dom banorna. efter att hon berätta detta så börjar man se lite klarare.

Vill du prata mer privat så får du gärna skicka ett PM :)
Svar på tråden De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?