De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?
Hej allihopa,
Min svärmor är gift och hon berättade tillslut om hennes sexliv till mig. Hon är 44 och hennes man 46År. Hon berätta att redan från början så ville han knappt ha sex och ibland har dom inte sex på flera månader. hon har berättat problemen till honom och sagt att hon vill ha mer sex och han svarar bara "sluta prata om det, skäms du inte? Jag vill men..." det är allt han säger. Ingen förklaring alls. Men han skojar hela tiden om tjejer. Så fort han ser tjejer på gatan säger han "åhh kolla de vackra tjejerna" eller så gillar han tjejers bilder på facebook. Han pratar i smyg med tjejer via dejting sidor och som hans fru redan vet om. Hon har sagt det rakt ut till honom och han svarar att det bara är på skoj och inget mer. När min man går på träningen säger han "åhh det måste finnas vackra kvinnor där" min man bara skakar på huvudet.
Han visar mycket kärlek till hans fru. Pussar och gosar med henne men inget mer. han bryr sig om henne när hon är sjuk och allting försöker få henne att må bra men hon behöver ett sexliv också. Hon säger att hon känner sig inte gammal och hon börjar undra varför han gifte sig med henne om han inte kan ha sex med henne.
Sedan har andra kollegor till henne berättat om deras sexliv och det är nästan likadant förutom att männen skojar inte som hennes man om andra kvinnor. Hon berätta att de är i samma ålder som henne men männen liksom vill inte Längre. Är det något problem männen går igenom när dom blir äldre eller är det något annat? jag är jätte nyfiken och känner att jag vill komma med tips till henne. Ni får gärna berätta om ni har varit med om liknande och vad det berodde på.