• JJangel87

Lämna barn ensam med schäfer.

Hejsan, Igår ringde min vännina och undra om jag ville ut och äta lunch med henne och hennes nya kille Kent. Jag har en dotter som är 2 år och 3 månader gammal, Min schäfer är 7 år gammal och mycket vältränad, Schäfern och min dotter har ofta varit tillsammans och hunden följer henne som om det var hennes barn. Så jag undrar om jag kan lämna min dotter med hunden ensamma hemma i ungefär 3 timmer? Borde inte vara några problem? Nån annan som har erfarenhet med att låta hunden passa ens barn ett tag? Tack!

• Svar på tråden Lämna barn ensam med schäfer.
  • reagan

Beror lite på vad du menar med vältränad. Hur mycket gör den i bänkpress t.ex.?

• JJangel87
    reagan skrev 2015-01-27 20:04:59 följande:

Beror lite på vad du menar med vältränad. Hur mycket gör den i bänkpress t.ex.?

Du vet vad jag menar med vältränad sluta nu. Jag ville ha några seriösa svar och folk med egna erfarenheter inte massa trams frågor!
  • JJangel87
    Mika86 skrev 2015-01-27 20:09:13 följande:

Ja dessa trolltrådar

Detta är absolut ingen skämt eller troll! Jag undrade en sak och trodde man skulle få riktiga svar och inte bara en massa trams
  • carlf
    JJangel87 skrev 2015-01-27 20:01:04 följande:
    Tycker din kommentar är väldigt kränkande. Att du påstår att jag inte har några moderskänslor för min dotter! Jag är än väldigt bra mamma till båda min dotter och min schäfer
    oj, hur säg den natten ut när du blev gravid och fick en hund? eller det är baar du som hittar på att du är mamma till schäfern?
  • ellisellinor

Oj vad häpen jag blir när jag läser detta. Jag hoppas verkligen detta är ett skämt!

Nej du kan inte lämna en tvååring ensam med en hund i tre timmar. Det påvisar vilka enorma brister du har i din föräldraförmåga. Jag önskar för din dotters skull att du får hjälp

• JJangel87
    carlf skrev 2015-01-27 20:11:21 följande:
    oj, hur säg den natten ut när du blev gravid och fick en hund? eller det är baar du som hittar på att du är mamma till schäfern?
    Jag är som en mamma till min schäfer. Människor kan inte få hundar som barn
  • reagan
    JJangel87 skrev 2015-01-27 20:06:34 följande:
    Du vet vad jag menar med vältränad sluta nu. Jag ville ha några seriösa svar och folk med egna erfarenheter inte massa trams frågor!
    OK. Med tanke på att hunden och din dotter är syskon (# 10) så borde det inte vara något problem. Se bara till att rasta dem ordentligt innan du går, och ställ fram en skål med friskt vatten.
  • carlf
    JJangel87 skrev 2015-01-27 20:13:14 följande:
    Jag är som en mamma till min schäfer. Människor kan inte få hundar som barn
    jaha, det är så? jag trodde du lyckats med något sådant. 
  • JJangel87
    reagan skrev 2015-01-27 20:14:04 följande:
    OK. Med tanke på att hunden och din dotter är syskon (# 10) så borde det inte vara något problem. Se bara till att rasta dem ordentligt innan du går, och ställ fram en skål med friskt vatten.
    Hade redan tänkt att ställa fram lite vatten och kanske hälla upp lite djurkex i en skål ifall dom blir hungriga efter att ha lekt
Svar på tråden Lämna barn ensam med schäfer.