• jenwal

Vilken tid lägger ni föräldrar er på kvällarna?

Jag och min man diskuterade när andra föräldrar lägger sig på kvällen. Så, när brukar ni ligga färdiga för natten i sängen? Intressant att höra :)

• Svar på tråden Vilken tid lägger ni föräldrar er på kvällarna?
  • Drottningen70

Nu..Dvs runt 22 tiden.

• sofiaC

Vardagar runt 23 tiden, helger kanske nån timme senare.... Håller med Olivia, man vill ju ha ett par timmar lugn och ro när barnen lagt sig.... Jag och mannen går oxå alltid och lägger oss tillsammans :0)

• MammAmma

Väldigt olika. Ibland somnar jag när jag nattar minstingen, somnar väl runt kl 20 då, ibland lägger jag mig ca kl 23. Andra gånger kan jag vara vaken långt in på natten. Oavsett veckodag.

• aleakim

Om jag inte somnar när jag nattar sonen vid åtta så lägger vi oss mellan 23 och 01, försöker vara i säng innan midnatt men ibland springer tiden iväg. 

• Fian88

Mellan 21 och 22 ca. Sonen sover vid 19.30. Både jag och min sambo är kvällströtta samt att vi prioriterar att vara pigga dan efter framför att kunna sitta uppe och göra ingenting fram till efter midnatt. Vi går upp 05-06.30.

• Gizmo

Jag är kvällstrött, lägger mig mellan 21-21.30. Vaknar 06.00

• Limaliie

Mellan 21-00. Igår gick jag och la mig med dottern 21 för hon vägrade sova i famnen i soffan hos oss och var jättetrött. (hon är 6 månader och sover inte ensam utan vi samsover)

• Penida

Olika det där. För att må så bra som möjligt bör jag lägga mig senast 23.00 men inte alltid det händer. Barnen somnar runt kl.20. Jag går upp 6.30, ungarna en halvtimme senare.

Avskyr CIO-metoder
  • fluu

Alltifrån 19.00-09.00.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vilken tid lägger ni föräldrar er på kvällarna?