• molly50

För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet

Anonym (Förbannad) skrev 2015-01-26 19:22:32 följande:

Jag har ett problem som de flesta skulle kalla "lyxproblem" och höja ögonbrynen åt, men det börjar bli riktigt frustrerande!

Jag och min sambo har varit tillsammans i över 2 år och har alltid haft väldigt bra sex, jag gillar verkligen sex och tycker att vi fungerar bra. I början (naturligtvis) var vi nykära och kåta i princip hela tiden och hade sex flera gånger om dagen.

Nu har vi sex flera gånger i veckan men för min kille är det inte bra nog. Han är kåt KONSTANT och vill ha sex HELA tiden. Han blir skitsur om jag säger att jag inte har lust sådär på kommando. Jag vaknar ofta av att han är hård och gnider sig mot min rumpa. Han klagar och gnäller alltid på att jag aldrig tar initiativet, men det hinner jag aldrig! Han visar aldrig någon ömhet utan tar fram sin kuk för att "visa" mig den hela tiden i hopp om att jag ska vilja ligga. Allt han pratar om slutar i princip alltid med att han vill ha sex.

Jag vill ha mer ömhet och kryper gärna tätt intill på morgonen för Kramer och hos, men han vill alltid att det ska leda till sex.

Har börjat få ångest när han närmar sig för jag vet att han vill smeka för att få ligga och jag orkar inte bråka mer om det. Min sexlust bara minskar när det är såhär. Han tar VARJE tillfälle att påpeka att jag inte släpper till så ofta han vill.

Vi kan ha sex på morgonen ibland och två timmar senare har han stånd igen och frågar om jag vill suga av honom.

Jag har börjat känna mig som ett sexobjekt. Han ger mig aldrig komplimanger för mina inte egenskaper utan brukar bara ge komplimanger i stil med "dina tuttar är så jävla sexiga!" eller "fan vad jag är tänd på din mun nu!"

Har försökt ta upp detta med honom men det är fan lönlöst. Han försökte t.om ligga med mig en dag efter att en släkting till mig gått bort i början av månaden.

Vad fan ska jag göra??

Uppriktigt sagt så tycker jag att han verkar respektlös.
    Han verkar inte bry sig om dina känslor utan fokuserar bara på sina egna och att han ska få det han vill ha.
    Jag har också varit tillsammans med en sådan typ och det är en av orsakerna till att han är ett ex nu.
    Jag finner sådant tjatande om sex som direkt avtändande.
    Din kille verkar ha ett sexberoende som han kan behöva hjälp med.

Jag tycker du ska fundera över om det är så här du vill leva.
    Om inte så tycker jag du ska lämna honom.
    Han verkar,som sagt,inte respektera dig.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Domino skrev 2015-01-27 10:48:50 följande:
    ......Hur tror du killen mår när han inte får sex? Hans själ?

Ibland går jag med på att ha sex fast jag inte vill, men inte går jag sönder för det. Ibland måste man göra saker för sin partner (dels för att man älskar henne eller för att få henne att hålla käften). Gillar man inte läget då kanske man borde gå vidare och träffa en kille som har sex 1 gång per år. 

1. Prata med varandra
    2. Bägge söker hjälp
    3. Funkar det inte? Gör slut. 
    Men seriöst. Hur tror du att TS mår när hennes kille enbart verkar se på henne som en madras med hål i?
    Han respekterar ju inte henne.
    Och ärligt talat så finns det inget som är så avtändande som någon som ständigt tjatar om sex.

Man ska inte behöva ställa upp på sex mot sin vilja. Framförallt inte när man som TS har en kille som vill ha sex flera gånger varje dag.
    Jag tror inte att han skulle må bättre av det heller,ärligt talat.
    Speciellt inte som han blir kåt igen efter ett par timmar och börjar tjata.

TS har försökt prata med honom men han lyssnar inte eller blir bara sur.
    TS har ingen anledning att söka hjälp. Däremot han då han verkar vara sexberoende.
    Att hon borde göra slut håller jag däremot med dig om.
    Annars lär den här killen snart ha förstört hennes sexlust totalt.
    Raka motsatsen mot vad han vill,alltså.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (härmed) skrev 2015-01-27 11:53:13 följande:

Min man är precis likadan, sex varenda natt och dag vill han ha. Efter några händelser så tappa jag lusten, vi var väldigt aktiva i 10 år eller han var! 
    Jag sitter oftast kvar i soffan på kvällarna för att slippa höra hans tjat och surhet. Att han kommer nära mig på kvällarna gör mig kallsvettig och får nästan panik. 
    Det handlar inte om min lust, utan det han gjort mot mig! 
    Han väcker mig på nätterna, eller jag vaknar av att han tar på mig, pullar, smeker eller ligger och gnider sig mot benet eller röven på mig, i natt försökte han tre ggr!

Snälla trådstartaren ligg inte om du inte vill, det förstör dig totalt efter ett tag, det är verkligen inte värt det! Jag ser inte mig själv som en livskamrat längre, utan som en madrass..

Jag tycker att du,precis som TS,borde lämna din man.
    Du ska inte behöva ha det så där. Du mår ju uppenbart dåligt av det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Domino skrev 2015-01-27 11:08:24 följande:
    Han kan få kontakt med sin själ beroende på att hur mycket tid och energi hon väljer att lägga ner på honom. Visst han kanske är lite klumpig/omogen i sitt agerande men han kanske är lite lost och behöver vägledning.

Nu är inte jag den som daltar och har mig så jag hade satt mig ner med honom, stirrat in han i ögonen och sagt att, "detta gillar jag inte och nu är det slut. Ditt beteende är inte acceptabelt !". Antingen fattar han det eller inte. I det här fallet gäller det att vara rak på sak, inge annat.  

Tror det är en kille vs tjej-grej när det gäller att "ställa upp" när det gäller sex. Ställer jag upp för min tjej vet jag att hon mår bra efteråt och jag kan få tillbaka det jag "offrat" i ett annat tillfälle, så jag ser det.

För kvinnor så ser ni er bara som mannens ägodel i den situationen och bara ska öppna benen på kommando.   
    Tror du verkligen att det är så män generellt ser på sina flickvänner/fruar?
    Som deras ägodelar som bara ska sära på benen när de vill ha sex?
    I så fall borde du tänka om.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (härmed) skrev 2015-01-27 19:18:33 följande:
    Jag vet, för jag orkar knappt ta hand om våra små barn. Jag tog ett stort steg och flyttade från honom, men då började sms och ringningarna på kvällarna, som bara kretsade runt sex, om han kunde komma och vi skulle ligga, om inte det så började han med att åka förbi mitt hem för att kolla mig! Den terrorn fick mig att gå tillbaka, då jag på något vis var tryggare där än hos mig! 
    Han är otroligt svartsjuk och kontrollerande och obehaglig ibland. 
    Har du ingen som kan hjälpa dig,som du kan bos hos med barnen ett tag?
    Du ska verkligen inte behöva ha det så där.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    prospicientia skrev 2015-01-28 04:27:12 följande:
    Var skrev han det någonstans?? Men kanske syftar du på hans tidigare inlägg där han frågar hur killen känner sig om han inte får sex och kanske reagerar du liksom jag på det där med att ha "offrat" sig?! 
    Jag reagerade på det som stod längst ner i texten där kvinnan ska sära på benen för sin man.
    Men jag kan ha missuppfattat det.
    Kanske var det det andra inlägget han skrev som jag tänkte på när jag svarade.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (jobbigt) skrev 2015-01-28 08:48:08 följande:

Fy vad jobbigt! Och avtändande! Det finns väl inget som kan få en att tappa sexlusten som en överkåt kille som tror att livet är som en porrfilm.

Jag kan bara skriva under på det!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Förbannad) skrev 2015-01-28 15:24:54 följande:
    På senare tid har det varit väldigt mycket besvär kring hela vår relation. Jag får inte ut så mycket nu. Samtidigt kan jag inte hjälpa att vilja tro att det ska bli bättre.

Igår förmiddag satte jag mig ner med honom och försökte förklara en gång till hur jag kände. Jag började gråta, eftersom detta är något som verkligen plågar mig och jag mår inte alls bra av det. Han var mest tyst. Vi har knappt pratat sedan igår. Ver inte vad som kommer hända nu.

Läste att någon trodde att min sambo var utländsk, orkar inte leta rätt på sidan så jag svarar här. Nej. Inte för att det är väsentligt öht men min sambo är helsvensk.
    Har han sagt något mer till dig efter att ni pratat?
    Verkade han förstå?
    Om du inte vill lämna honom så kan du kanske föreslå terapi för honom. Han verkar ha problem.
    Om han inte bättrar sig efter det här så är kanske det bästa för dig att gå skilda vägar.
    Du ska inte behöva ha det så här då du uppenbart mår dåligt av det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (M) skrev 2015-01-28 17:29:28 följande:

Det var nyligen en tråd om en tjej som skrev att hon var kåt jämt. Hon fick mycket stöd.
    Det är som vanligt: Männen är alltid förövare och kvinnor är alltid offer.

Det spelar ingen roll om det hade varit en kvinna som betett sig på samma sätt som TS man gör.
    Det hade varit lika illa.
    Det är en fråga om respekt. Och det verkar TS man sakna.
    Och jag hade,som sagt,tyckt samma sak om det hade varit en kvinna.
    Lever man i ett förhållande så vill man inte bara bli sedd som ett objekt.
    Man vill ha lite av det intellektuella också.
    Anonym (M) skrev 2015-01-28 18:16:18 följande:
    Jag skulle prata med och krama henne mycket. Jag skulle inte välja bort henne för det.
    Fast tror du att det skulle hjälpa någon som ständigt vill ha sx att krama personen?
    Du tror inte att personen skulle ta det som en invit till sex?

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Förbannad) skrev 2015-01-29 13:13:12 följande:
    Nja, vi har pratat lite. Men igår, efter att ha varit mer uppmärksam, så märkte jag något som många redan bekräftat i den här tråden.

Vi satt och tittade på tv. Jag sneglade och i ögonvrån såg jag att han satt och stirrade på min urringning. Jag tittade på honom och han förde snabbt upp sina ögon. Jag såg hur paniken växte i hans ögon och han såg uppriktigt sagt ledsen ut. Som att han kom på sig själv. Jag tror att han inte kan kontrollera sitt beteende längre, det sker per automatik. Han ser ingenting annat än det som är lustfyllt. Jag tror det är dags att kontakta en terapeut. Skulle inte det fungera måste jag lämna vårt förhållande, för det skadar mer än ger något bra.
    Jag tror nog att det är en bra idé med en terapeut.
    Framförallt han verkar behöva hjälp då han sexbehov verkar ha blivit mer ett beroende som inte är normalt.
    Om du kan f honom att gå med på det och det fungerar så kanske det finns en chans.
    Om inte.ja då vet du ju själv vad du ska göra.

Kram och lycka till!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (What?) skrev 2015-01-30 00:47:38 följande:

Sen tror jag att kåtheten kan triggas av avvisningar och frustration, det blir som med godis. Om jag ska ha en sockerfri månad så blir jag besatt av allt med socker... Kommunikation och en vilja att se och förstå sin partner är den enda räddningen i detta, jag hade varken orkat med ts eller hennes sambo. Att leva med en som aldrig är sugen måste vara lika hemskt som att leva ned en som är det konstant.

Men nu hade ju TS sexlust i början av förhållandet.
    En sexlust som har avtagit mer och mer av hans tjatande.
    Och det kan jag förstå.
    Det finns inget som är så avtändande som när någon hela tiden tjatar om sex och som associerar allt man gör till sex.
    Framförallt om h*n frågar när man är klar med förspelet så att man kan börja.
    Jag har själv levat med en sådan person och till slut så tröttnar man.
    Man vill inte bara vara ett objekt i förhållandet utan man vill ha lite intellektuell stimulans också.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Nixe skrev 2015-01-31 14:20:24 följande:
    Fast läser man ts inlägg så har hon ju till slut efter lång tid tappat lusten just för att hennes man tjatar hjärnan av henne 24-7. Då hinner man ju aldrig bli sugen. Och ärligt talat, vem fan behåller suget om mannen genom förspelet undrar om hon äntligen är "klar snart" så han bara kan få köra in den? Låter han sol någon het sexgud där tänker du? En som bryr sig om bägge två i sexakten? För mig låter det som att han vill ha en vår köttbit att köra snorren i och sen är han nöjd. Verkligen sexigt, blir så otroligt sugen bara av att tänka mig en sån man............
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (.) skrev 2024-07-30 01:57:29 följande:

Vad menar ni med ts jag läser hela tiden i trådar TS?

Vad står TS för något?
    Tack

Trådstartaren.
Svar på tråden För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet