För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet
Jag har ett problem som de flesta skulle kalla "lyxproblem" och höja ögonbrynen åt, men det börjar bli riktigt frustrerande!
Jag och min sambo har varit tillsammans i över 2 år och har alltid haft väldigt bra sex, jag gillar verkligen sex och tycker att vi fungerar bra. I början (naturligtvis) var vi nykära och kåta i princip hela tiden och hade sex flera gånger om dagen.
Nu har vi sex flera gånger i veckan men för min kille är det inte bra nog. Han är kåt KONSTANT och vill ha sex HELA tiden. Han blir skitsur om jag säger att jag inte har lust sådär på kommando. Jag vaknar ofta av att han är hård och gnider sig mot min rumpa. Han klagar och gnäller alltid på att jag aldrig tar initiativet, men det hinner jag aldrig! Han visar aldrig någon ömhet utan tar fram sin kuk för att "visa" mig den hela tiden i hopp om att jag ska vilja ligga. Allt han pratar om slutar i princip alltid med att han vill ha sex.
Jag vill ha mer ömhet och kryper gärna tätt intill på morgonen för Kramer och hos, men han vill alltid att det ska leda till sex.
Har börjat få ångest när han närmar sig för jag vet att han vill smeka för att få ligga och jag orkar inte bråka mer om det. Min sexlust bara minskar när det är såhär. Han tar VARJE tillfälle att påpeka att jag inte släpper till så ofta han vill.
Vi kan ha sex på morgonen ibland och två timmar senare har han stånd igen och frågar om jag vill suga av honom.
Jag har börjat känna mig som ett sexobjekt. Han ger mig aldrig komplimanger för mina inte egenskaper utan brukar bara ge komplimanger i stil med "dina tuttar är så jävla sexiga!" eller "fan vad jag är tänd på din mun nu!"
Har försökt ta upp detta med honom men det är fan lönlöst. Han försökte t.om ligga med mig en dag efter att en släkting till mig gått bort i början av månaden.
Vad fan ska jag göra??