Oktoberbebisar 2015
Är det bara jag som helt plötsligt blir sjukt sugen (på egentligen inte så jätte goda grejer) men typ fet mat?
Som nu, jag är sjukt sugen på chicken nuggets med curry sås vilket jag inte ätit på typ hundra år.. asså va...
Är det bara jag som helt plötsligt blir sjukt sugen (på egentligen inte så jätte goda grejer) men typ fet mat?
Som nu, jag är sjukt sugen på chicken nuggets med curry sås vilket jag inte ätit på typ hundra år.. asså va...
Btw idag har jag haft extremt med växtvärk och stickningar. Shibby, har du oxå mer växtvärk nu?
Nån som har list att styra upp en grupp på Facebook?
Härligt! Vem vill starta gruppen? :D
Jag startar en facebookgrupp, hemlig och sluten!
Ni som vill vara med kan skicka er mailadress i ett meddelande till mig så lägger jag till er .. ska bara klura ut hur man gör först
Jag vill gärna också vara med i Facebook gruppen :)
Hur går det Shibby :)
Hur funkar det med en facebookgrupp? Vet man att inga andra ser inläggen? Hur hittar man till gruppen?!
Sist gjorde vi så att alla la till admin som vån och sen va de fritt att ta bort när man väl var aktiv i gruppen. Funkar bra med en hemlig grupp, man lär känna varan och har bra konversationer
Angående facebook gruppen!!
Alla befintliga medlemmar kan bjuda in nya medlemmar med hjälp av mailadressen.
Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.
Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid!