Inlägg från: Marsvensson |Visa alla inlägg
  • Marsvensson

Oktoberbebisar 2015

Åh vad kul:) aha varför tror hon det ?:) ja åh det förstår jag! Längtar också till mitt samtal så man får datum för inskrivning :)!!

Mmaja1990 skrev 2015-02-05 15:00:55 följande:

Nä jag ska dit imorgon, hon tror ju att jag är längre gången än vad jag är så! ska bli kul att höra vad som sägs Imorgon och få ett datum för inskrivningen! :)

• Marsvensson

Ja det måste definitivt vara en privat och sluten grupp :)! Är med på det också isåfall!

Tigerlilja86 skrev 2015-02-05 18:28:39 följande:

En privat och sluten grupp då? Eftersom det ännu inte är offentligt :) jag är med på det

• Marsvensson

Mailadressen man har till sitt Facebook konto eller ?:)

Shibby skrev 2015-02-05 21:25:49 följande:

Angående facebook gruppen!! 

Alla befintliga medlemmar kan bjuda in nya medlemmar med hjälp av mailadressen.

Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.  

Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid! 

• Marsvensson

Åh visst är det !!:) jag går in i vecka 6 idag :) vad har du för symtom nu ?:) trodde man skulle må illa osv men tur man inte gör det haha.. Jag har bara ömma större bröst , mer törstig & hungrig :)

TreA skrev 2015-02-06 07:10:32 följande:

V.7 idag Härlig känsla att gå in i en ny vecka!

Ha en bra dag alla!!!

• Marsvensson

Hur mår du idag ?:) jag går in i V65 idag :)

Mmaja1990 skrev 2015-02-05 10:48:10 följande:

Vad jag kunnat läsa mig till så ska det vara ganska vanligt i början. Min bm sa när jag ringde tidigare i veckan att det än är tidigt och att symptomen brukar komma successivt.

Jag har t ex endast ont i bröstvårtorna och är trött (trött är jag jämt annars också men det KÄNNS som att jag är mer trött nu). Det ska nog inte vara någon fara! :)

• Marsvensson

V 6 menar jag såklart :)

Mmaja1990 skrev 2015-02-05 16:00:14 följande:

Hon räknade ju från senaste mensens första dag men jag har ju så långa cykler att det inte blir rätt då med min ägglossning och när vi haft sex etc. Så jag kommer säkert bli tillbakaflyttad 1-2 veckor sen när de kan se mer :)

• Marsvensson

Oj då haha .. Hur har du mått illa ?:) tror jag har bf den 8/10, dudå ?:)

TreA skrev 2015-02-06 21:12:56 följande:

Idag har illamåendet efter en veckas frånvaro varit på intensivt besök igen, ska absolut inte klaga på det men fyyyy!

• Marsvensson

Bokar ni privat eller ?:)

eriwag skrev 2015-02-09 14:29:18 följande:

Jag har bokat den 23:e :) spännande :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015