IVF 2015 ska vi följas?
Nää usch krya på dig! Ja har åkt på bihåleinflammation men pratat m Huddinge och de va okej att ta antibiotika men då för gravida. Både ja och min sambo låg ju i influensa veckan innan ÄP och de märktes på sperma provet då de annars är fullt normalt men nu va de få och långsamma spermier. Dom fick tydligen göra ICSI.. Så de påverkade verkligen, att han va så sjuk!!! men alla utom 1 vart ju berfuktade så de va bra ändå! Känner du av ngt ännu? Ja har molvärk i magen vet ej om de är bra eller dåligt!? Ska försöka stt inte analysera minsta lilla denna gång. : ) Precis som du skrev att nu kan man inte göra ngt utan de är kroppen som bestämmer om den lilla vill bo kvar eller inte... Vila och drick mkt vätska! Kram
Stort Grattis till fin skörd Grynis. :) Bara att hålla tummarna nu..
Själv ligger jag totalt däckad i sängen.. Megaförkylning, huvudvärk och ev tom lite feber.. Känns jobbigt då jag skulle vilja vara på TOPP för att ge vår lillaTuss de absolut bästa förutsättningarna.
Samtidig ekar läkarens ord i huvudet som på något sätt har lugnat mig sedan i torsdags - "Nu finns det absolut ingenting ni kan göra längre, bara vänta och se". Men ack så frustrerande!!
Hoppas ni andra mår bra :)