• 89Madeleine

IVF 2015 ska vi följas?

Har fått tid nu för FET på onsdag kl 13 :D

Vi ska sätta in en 2-dagars.

Vi har 5-dagars i frysen också, men då skulle det blivit insättning på lördag och det gick inte på kliniken...

Hur stor är min chans att lyckas med en 2-dagars tro?

Känner mig inte alls så hoppfull faktiskt... (Då kliniken sa att 5-dagars är bättre...)

• 89Madeleine

Gjorde akupunktur idag :D

Vet att en gång kanske inte hjälper, men i vilket fall som helst så är ju en gång kanske bättre än ingen :P

För imorgon har vi dagen med stort D!

• 89Madeleine
    Saturnus skrev 2015-04-14 15:04:04 följande:
    Vad skönt! Håller tummarna inför morgondagen! Klart det kan lyckas, det bästa stället för ägget är att vara i din kropp! :)
    Tack! :)
  • 89Madeleine

Idag är det återföring....!

Jag är så nervös att dem ringer och säger att det inte klarat upptiningen :/

Allt ska man vara nervös för...!

• 89Madeleine
    Alex78 skrev 2015-04-15 09:59:33 följande:
    Stort lycka till! Hoppas upptiningen gick bra?
    Tack :) det gick bra!
  • 89Madeleine
    Alex78 skrev 2015-04-16 14:15:06 följande:
    Hej!

Jag tror att det är för tidigt att testa på rd 11. Det är definitivt inte kört, speciellt om du inte fått mens! Håller tummarna!

Ang din fråga om BIM vet jag tyvärr inte. (Måste fö erkänna att jag inte förstått vad BIM står för, är det någon som vill upplysa mig? ???? Har klurat ett tag nu, det tar lite tid innan man lär sig vad alla förkortningar här på familjeliv betyder... )
    Beräknad Icke Mens ;)
  • 89Madeleine

Nu är jag bara på ruvardag två med min tvådagars frostie, men fått flytningar (äckelinfo)... Och i morse fick jag världens molvärk. Känns som att det är kört redan... Dum känsla.

Och ett tips till alla här inne. Googla INTE!

Man blir bara ännu mer nojig då! Suck.

• 89Madeleine
    Elfia skrev 2015-04-19 11:41:45 följande:
    Har hållit mig borta ifrån FL och allt som har med ivf att göra de här veckorna. Kommer nog att fortsätta att göra i alla fall fram till det är dags för FET i Maj. Känns så mycket bättre nu när jag får ta en paus.

Men jag gick in nu för att kolla hur det går för er :) Vad kul att du ruvar nu igen. Håller tummarna för att allt ska gå bra :))
    Jag förstår dig. Jag var också ifrån FL när jag inte ruvade.

Men nu är jag på det igen! Hoppas verkligen :)

Tack!

Hoppas tiden går fort tills du får testa igen! :)
  • 89Madeleine

Nu har jag pratat med kliniken. Ska börja ägglossningstesta nu. Men ägglossningen får inte komma på fredag, söndag eller måndag.

Suck. Den är beräknad på fredag. Och tidigare brukar den aldrig komma, så vi får hoppas på lördagen då. Annars får vi vänta en månad till helt enkelt...

Detta jobbiga pga att Huddinge har stängt på röda dagar och helger! :(

Svar på tråden IVF 2015 ska vi följas?