• 89Madeleine

IVF 2015 ska vi följas?

Elfia skrev 2015-02-26 15:25:35 följande:
    Åh! Förstår din frustrationen. Eller jag kan i alla fall föreställa mig den :( Hoppas innerligt att det är ett gravtecken bara, dina bruna flytningar.

Men du, Vilket fantastiskt fint plus du fått på Stickan :D :D Kan lutinus verkligen spöka så mycket?? Du måste ju vara gravid :))) STORT GRATTIS till dig!! Har faktiskt tänkt på dig idag, att du nämnde att du skulle tjuvtesta imorgon ;) Glad för din skull!!
    Tack! :)
    Lutinus kunde tydligen inte spöka, men jag är så orolig över att det droppar ljusröda bloddroppar nu...
    Usch, hoppas det inte är missfall...
  • 89Madeleine
    Amandalinnea skrev 2015-02-27 08:32:37 följande:

Stort grattis till plusset 89Madeleine :D håller tummarna för att de bruna flytningara är gravsymtom :) mitt test blev negativt vilket var förväntat. Dags för nya tag, ska ringa till fert vid 10 och fråga hur vi går vidare. Har ju i alla fall ett ägg i frysen som jag hoppas vi kan sätta tillbaka så snart som möjligt :)

Kram

Det blöder tyvärr mer nu som mens samt att jag har mensvärk så jag tror dessvärre på ett tidigt missfall :(

Men det är bara att ta nya tag för oss båda!

Kram
  • 89Madeleine
    Amandalinnea skrev 2015-02-27 09:36:17 följande:

89Madeline: åh va tråkigt att höra, förstår besvikelsen :/ har du tagit något mer test idag? Det kanske ändå kan vara tidigt symtom. Stor kram!

Ja, det visar starkt positivt, men det kan det nog göra även vid ett missfall... :(

Tråkigt att du fick negativt :(

Vi satsar på nästa gång <3
  • 89Madeleine

Vill tipsa alla er med facebook att gå med i gruppen "IVF Sverige"

Där kan man dela med sig av sin IVF resa, läsa andras resor eller bara skriva av sig. Den är sluten, så endast medlemmar kan läsa inläggen.

• 89Madeleine
    Elfia skrev 2015-04-05 18:34:53 följande:
    Gick precis med i den gruppen :)
    Kul! :)

Vad heter du?

Kram
  • 89Madeleine
    Saturnus skrev 2015-04-06 23:18:08 följande:
    Syns det att man är med i gruppen på sin egen fb sida? Vill inte gå ut med det ännu...
    Ja, det gör det nog tyvärr...

Du är välkommen när du vill gå ut med det :)
  • 89Madeleine
    PD1984 skrev 2015-04-07 20:45:13 följande:
    Det syns inte att du är med i gruppen då den är en hemlig grupp. Eller dina vänner ser inte iaf
    Det är ingen hemlig grupp...

Det är en sluten grupp.
  • 89Madeleine
    PD1984 skrev 2015-04-10 09:04:27 följande:
    Ingen av mina vänner har sett nått iaf. Så hemlig eller sluten grupp spelar nog inte så stor roll
    Aha okej. Jag trodde det syntes med en sluten grupp...
Svar på tråden IVF 2015 ska vi följas?