Inlägg från: Anonym (smultron) |Visa alla inlägg
  • Anonym (smultron)

Vill ha en vän

Jag förstår precis vad dj menar. Känns som de flesta i vuxen ålder redan bestämt vilka som får komma dem in på livet och sedan satt stopp. Endast utrymme för bekantskaper sedan. Som ny igen stad är det oftast det man blir och vänskapen känns inte lika naturlig som med ens vänner man haft länge. Men det går att hitta vänner på "äldre" dagar också :) tror det är enklast via jobb och skola. Ibland dyker det bara upp någon som det klickar med också. Testa att efterlysa lite vänner här. Kanske finns fler i din stad som känner som du gör. Börja någon aktivitet?

• Anonym (smultron)

Vad gillar du då? Drama? Läscirklar? Aktivitet behöver ju inte innebära sport. Finns ju även kvällskurser man kan ta. Tex matlagning är ju bra om man ska få kontakt :)

• Anonym (smultron)

Var i landet bor du?

• Anonym (smultron)

Du låter inte alls tråkig. Typ samma intressen som jag :) jag kommer ifrån en småstad en timme från Sthlm men bor på västkusten nu för tiden. Annars hade jag bjudit hem dig på en fika! Kolla matlagningskurser då. Vet att sånt finns på folkuniversiteten.

• Anonym (smultron)

Ja gör det :) Hör av dig om du vill någon gång. Ibland är det skönt att kunna prata av sig. Vet exakt hur det är. Har själv varit ny i städer och det är inte alltid lätt. Mrsbozic@gmail.com

• Anonym (smultron)

Är 28 år by the way om du kanske undrar :)

Svar på tråden Vill ha en vän