Tror du har samma syn på att träffa någon för att ha sex och även kunna fungera ihop socialt. Igår blev jag nästan "anfallen" av några kvinnliga profiler här Däremot att lura tjejer som vill ha seriöst handlar det inte om. Tack för bra svar!
Anonym (Separerad) skrev 2015-01-23 12:56:53 följande:
Jaha.... Ja jag har ju noll insyn i hur kvinnorna tänker när de är ute på dejtsajter.. Men har snart sex års erfarenhet av hur män funkar däremot... Sen har man ju avaktiverat sitt konto när man hittat någon man klickat med och man inleder något slags förhållande.. Men jag har fortfarande inte fått någon längtan efter att hitta någon att bo under samma tak med.. Jag har två långa förlovningar bakom mig och fick en son ihop med den sista. Jag älskar att ha en älskare! Och det är inget oseriöst med det.. Det är som att ha förhållande fast man slipper städa, tvätta den andres tvätt, laga mat som också han tycker om, skippa att umgås med vänner för han blir uttråkad och vill ha uppmärksamhet.. Man har en frihet som just jag uppskattar iallafall..
En annan aspekt är att jag är väldigt rädd om min son. Den dagen jag drar hem en snubbe han ska hälsa på och han ska dela mig med den dagen är det när jag träffat honom jag vill bli gammal med. Vill inte bli en "sunkig" Ensam-mamma-söker-morsa som har den ena efter den andra killen hemma hos mig medan min lille pojk ligger och har magont i sin säng av att han längtar efter sin mammas famn. Och! Det bästa med en älskare är: Man behåller den mysiga tonårs-spänningen :) Det blir ju en del längtan efter varann den veckan jag har min son boende hos mig.. Då blir det många, heta, passionerade sms och mail.. Sen ses man och lagar käk, kollar film, och har världens bästa sex!
Och det ni som inte förstår vad detta handlar om är inget jag kan hitta på Bodycontact och liknande sidor.. Tro mig, jag försökte där, men träffade bara på såna som verkade va trasiga inombords, och slajjm.. Som vill ha swingersträffar och/eller med dominanssex och såna specielle grejer...
I mina älskarförhållanden är vi kära och galna och alltihop, men man har nått en viss ålder och vet att det är jävligt svårt att hitta en själsfrände ju äldre man blir (och det är det enda man skulle vara beredd att gå all-in på, för man bränt sig så många gånger) För mig personligen kan jag inte ha tillfälligt sex med någon som skrivit att han vill träffas och k****a. Jag gillar bara bra sex och det har jag bara med såna som det finns en stark dragningskraft till.. Och det är ju när man inleder en relation som ens fasader faller och man ser vem han verkligen är.. Som i mitt fall är det humor jag tänder på.