• Anonym (Nyfiken i en strut)

Tjejer på dejtingsajt som bara vill ligga..?

Undrar hur ni lägger upp er profil om ni egentligen bara är ute efter att ha sex på en seriös dejtingsajt? Skriver ni att ni söker "förhållande" trots att ni egentligen inte gör det? Jag skriver "vänskap" , men är egentligen inte ute efter någon att ligga med när det finns tid till det. Är ny på dejting så jag kan inte "koderna" riktigt

Tacksam för svar

• Svar på tråden Tjejer på dejtingsajt som bara vill ligga..?
  • Bellis88

You're an asshole. Är precis killar som du man absolut inte vill ha att göra med på seriösa dejtingsiter där man måste betala dyra pengar för att vara med. Använd sidor som bodycontact om du vill knulla.

• Sensitiveguy

Söker "tillfällig flirt", eller dylikt månntro?

• Tecum

Varför krångla till det? Om du bara är ute efter sex är det bättre att lägga upp en profil på en sexkontaktsajt. Annars riskerar du att göra både dig själv och seriösa killar besvikna.

• Sensitiveguy
    Bellis88 skrev 2015-01-22 20:06:21 följande:

You're an asshole. Är precis killar som du man absolut inte vill ha att göra med på seriösa dejtingsiter där man måste betala dyra pengar för att vara med. Använd sidor som bodycontact om du vill knulla.

Menar du att sådana som honom men av kvinnligt kön inte huserar på dejtingsidor?
  • Bellis88
    Sensitiveguy skrev 2015-01-22 20:08:09 följande:
    Menar du att sådana som honom men av kvinnligt kön inte huserar på dejtingsidor?

Det gör det garanterat och är man so tjej också bara ute efter att ligga kan man också hålla sig till sex-kontaktsidor.

Därför jag fråga er ju? Jag är inte ute efter att dejta killar som verkligen vill ha en partner och är seriösa. Dom som är inne på det vid mejlande träffar jag ju inte...

Bellis88 skrev 2015-01-22 20:06:21 följande:

Äntligen en som förstod min fråga

Sensitiveguy skrev 2015-01-22 20:08:09 följande:

Menade dejta TJEJER som söker killar för seriöst förhållande ...blev fel i ovan inlägg..

Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2015-01-22 20:11:37 följande:

Därför jag fråga er ju? Jag är inte ute efter att dejta killar som verkligen vill ha en partner och är seriösa. Dom som är inne på det vid mejlande träffar jag ju inte...

• Bellis88

Ja men använd då sidor avsedd för just detta. Och ragga inte tillfälliga kontakter på seriösa dejtingsidor.

• Anonym (Separerad)

Tror att det är fifty-fifty med såna unga tjejer som Bellis88 som har suget efter att hitta en framtida make och familjefar.. Bilda familj.

Sen finns det ju de som är äldre ( kanske 29, 30-årsåldern som skiljt sig/separerat sig som vill hitta en älskare.. kär kamrat.. knullkompis.. Och alla slags relationer däremellan. Man är trött på familje/villaslit och en relation som kanske förstörts av otrohet eller något annat. En sån kvinna kan vilja hitta en särbo eller vän till att börja med.. Hon kanske inte orkar gå igenom en sån sorg det är att splittra en familj en gång till. Läka sitt hjärta helt enkelt innan man vågar lita på någon igen.. Jag har varit en sådan i många år men jag har också att jag söker. vänskap.. Och både betal- och gratisdejtsajter har denna inställning och man hittar lätt likasinnade tack vare den inställningen..

Svar på tråden Tjejer på dejtingsajt som bara vill ligga..?