• Tumvante

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Yopas skrev 2017-07-03 01:26:43 följande:

Nej nu tänkte jag lite för fort! Min tredje ägglossning hade jag igår eller idag*. Tänkte inte på att det redan är juli haha!

Typ samma äl som mig. Jag hade 4 juli. Väntar på att kunna testa nu... Lycka till <3
  • Tumvante
    liljah33 skrev 2017-07-16 17:27:43 följande:

Grattis!!! Nu går det vägen <3

Är också så orolig. I v 8+4.

Tack!

8+4 är ju en bra bit på vägen, härligt!
  • Tumvante
    Nykär15 skrev 2017-07-16 22:34:19 följande:

Men Åhh!! Grattis!

Tackar! Kommer ju såklart testa på bim igen i hopp om att testerna är normalstarka.
  • Tumvante
    Nykär15 skrev 2017-07-19 12:08:33 följande:

Har du testat igen? Bild?

Ja, och är orolig över att det inte ökat på mer....

• Tumvante

Det ser ut som sist typ... Vill ju ha ett starkt streck nu... Det skulle fördubblats i styrka ju.. Funderar på att köpa ett test av ett annat märke...

• Tumvante

[quote=77854212][quote-nick]liljah33 skrev 2017-07-19 23:12:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Bim-3 och bim och det är mednbmorgonträning bägge, och jag drack ej mycket igår kväll... Så...

Men. Mannen säger att vi ska vara positiva...

• Tumvante
    Nykär15 skrev 2017-07-20 10:10:14 följande:

Innan BIM är det helt normal styrka! Starkt till och med! Ta ett digitalt :)

Tack tror jag kanske har is till att vänta till söndag för att ta sista babyplan jag har.
  • Tumvante
    liljah33 skrev 2017-07-20 06:21:05 följande:

Bim-3 och bim och det är mednbmorgonträning bägge, och jag drack ej mycket igår kväll... Så...

Men. Mannen säger att vi ska vara positiva...

Det tycker jag han har helt rätt i! Man måste våga tro på det när hoppet är som svagast. Jag tänker på er och har bestämt mig för att det går vägen för er nu. Det är så svårt med all oro men försök! "Difficult roads often lead to beautiful destinations..."

Nu ska jag själv strax på första ultraljudet, hoppas det bor en liten person där inne.

[/quote]

Åh, lycka till! Uppdatera oss <3
Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?