någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Jag nbhade nog rådfråga 1177. Vilken vecka är du i ?
Jag nbhade nog rådfråga 1177. Vilken vecka är du i ?
Vet inte om de har nån orsak men jag å en kollega var tvungen å lyfta upp en tant från golvet idag som ramlat
Är helt förstörd, skulle göra ett vanligt kub idag v 11+5. Då såg hon inga hjärtslag. Detta är mitt 4 missfall. Hade äntligen börjat hoppas. Är helt förstörd
Men nej. Det får inte vara sant. Har du haft symtom?
Vet inte ens vad jag ska göra med fostret jag kommer blöda ut? Ska jag spola ner det? Vad gör man,?
Vet inte ens vad jag ska göra med fostret jag kommer blöda ut? Ska jag spola ner det? Vad gör man,?
Åh herregud nej!!! :( :( :(
Men vad gick fel så sent? Dom borde kanske undersöka fostret om dom tar ut det på sjukhuset? Beklagar så otroligt mkt! Kan inte ens föreställa mig! :(
Tänkte skriva nåt mer men kom helt av mig..så ledsen! En jättekram till Dig
På måndag tisdag är jag schema ledig ( sjukskrev mig från förra måndagen) grejen är att jag skulle behöva vara hemma 1 dag till eftersom jag har ganska kraftiga smärtor i magen och blöder mycket. Behöver jag sjukintyg för 1 extra dag?
Vart ringer jag isåfall? VC? Gyn,? Vem kontaktar jag
Jag hade nog ringt gyn jag varit hos. Annars funkar nog vc oxå eftersom dom nikan läsa dina journaler vad du gått igenom men dom skulle nog kräva att du kom på ett läkarbesök.
Hur gick det i torsdags..? Om du orkar svara..? Hoppas du fått bra med stöd
Vill bara skicka en kram <3
Har missfalls utredning på måndag, är så nervös:( tänk om de hittar cancer lr nåt :.(
Tack för all pepp!
Hade glömt att jag skrivit här. Är nog lite förvirrad.
Besöket gick bra. Fick se en livlig krabat på 19.3 mm med fint pickande hjärta. Helt galet att ett sånt litet pyre kan påverka mig så mycket.
Sedan dess har veckorna gått och det ena symtomet har avlöst det andra. Gravidbyxorna har åkt på, vilken lättnad att knte ha så åtsittande byxor över magen.
Nu är jag 11+2 idag och vissa symtom börjar försvinna. Känner att oron lätt kommer krypande. Läste lite i forumet att de ofta kallas för spökveckorna. När kroppen vant sig med alla hormoner och man inte käner av symptom på samma sätt längre.
Hoppas jag kan hålla oron i schack. Ska till mvc på onsdag, så jag får prata med barnmorskan då om hur jag känner mig. Rutinultraljudet känns ju som en evighet bort. Fast jag vet att det kommer gå fort dit.
Vill verkligen få berätta för min dotter att hon ska bli storasyster. Helt ovetandes är hon och hon har pratat
så mycket om att hon vill bli storasyster de sista åren.