Inlägg från: Anonym (Rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rädd)

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Jag är gravid igen , efter 3 missfall. Jag gläds inte ens. Jag går bara å väntar på missfall. Haft bruna flytningar ibland så ett missfall kommer väll snart. Hatar rädslan varje gång man går på toaletten :(

• Anonym (Rädd)
    Tumvante skrev 2017-12-16 22:32:28 följande:

Konstigt nog har jag varit optimistisk varje gång... trots fem förluster på raken.

Men, tänk, där är faktiskt chans att det går hela vägen... och jag hoppas för dig!!!!

Tack snälla ??
  • Anonym (Rädd)

Läste att man i v 9-10 ska kunna se typ ådror på magen. Jag ser ingenting :( blir ju orolig

• Anonym (Rädd)
    Anonym (trasig) skrev 2018-01-15 21:23:12 följande:

Va?? Jag har varit gravid 5ggr i v 9-10 och aldrig haft d

Oki! Jag är gravid efter 3-4 missfall så jag oroar mig för allt :( har inga barn sen innan
  • Anonym (Rädd)

Ikväll,nyss kände jag stick, hugg , drag (svårt å förklara,) vid vänster äggstock ?

• Anonym (Rädd)
    Anonym (trasig) skrev 2018-01-22 19:21:55 följande:

Hur känner du dig då? Jag tror mitt lever för jag e så sjukt trött o även illamående till o från. Kanske borde du be gyn om trombyl du oxå eller progesteron..kanske fråga iaf? Har ni diskuterat det?

Inte speciellt illamående, ibland hugger det till lite i magen men de är allt. Lite molvärk
  • Anonym (Rädd)
    Anonym (Rädd) skrev 2018-01-23 09:50:49 följande:

Inte speciellt illamående, ibland hugger det till lite i magen men de är allt. Lite molvärk

Ska på ultraljud om 2 veckor, tiden dit känns som en evighet :(
  • Anonym (Rädd)

Känner inte så mycket illamående däremot har jag ganska ofta känt att det "drar" i magen/ underlivet vet inte om de är vanligt

• Anonym (Rädd)

Herregud nu började jag blöda helt plötsligt å gyn är stängt, va gör jag nu

• Anonym (Rädd)
    Anonym (Igen..) skrev 2018-01-26 20:51:48 följande:

Aj då. Finns de inget gynakut på något sjukhus hos er?

Bara vanlig akuten, kan man åka dit ?
Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?