någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Jag plussade också idag efter mitt ma 22/12 och förstår precis hur du känner dig :(
Känns som om jag är gravid men jag väntar inte barn liksom.
Såg inte alls bra ut idag :( Verkar bli ett missfall med ca 95% säkerhet.
Ska dit igen den 23/3 för en ny koll men räknar tyvärr inte med bebis den här graviditeten heller :(
Åh no... 10 dagar efter missfallet, glad gubbe på ägglossninmsmonitorn nu på morgonen och sambon är på jobb vecka i Kiruna.. Han kommer hem imorgon kväll ist för i kväll.. Visst betyder glad gubbe idag ÄL imorgon..:).. Hoppades vi skulle få till det nu efter MF då chanserna tydligen är större då.. Hur går det för er andra?
Vaknade upp för 30 min sen med världens jävla magsmärta.. Efter en varm dusch börjar den nu övergå till illamående.. Max utslag på ÄL monitorn den 15 och 16 mars och hade även sex den 16.. Kan jag verkligen haft sån tur att det tagit sig direkt eller är den där jävla mensen på väg.. Hade inte ens denna smärta under själva MA..
Kingston: vad bra att du fått en tid nästa vecka.
Själv gick det inte bra alls med provsvaret. Det var en mola och nu väntas en massa blodprov och lungröntgen :( Har Graviditetsförbud i ca 3-4 månader om alla prover är bra annars 6-12 månader. Vet inte hur man ska orka fortsätta eller våga. Inte kul med tumör hoppas att allt är borta nu.
Vi körde på den här månaden direkt efter missfallet den 6 mars.. Väntar på mens nu i dagarna och kommer den inte bli det bf den 10 dec.. Är på bim -4 nu, men känner att det jag lite tidigt att testa redan.. Inga bruna flytningar som jag alltid brukar få innan mens så jag håller hoppet uppe att det tig tog sig direkt..