någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Usch. Är i valet och kvalet om vi ska testa mer eller inte. Jag både vill och inte vill veta. Blir det starkt blir jag glad och förmodligen lite lugnare. Blir det svagt så blir väntan på missfallet bara dryg. Vill man veta innan eller inte?
Sjukt svårt....jag testade ju mer och mer när mina blev svagare även om det var så himla knäckande. Men på ett sätt ville jag veta och när jag till slut fick EJ GRAVID på det digitala efter några dagar så kunde jag börja invänta blödningen som började två dagar senare när vi var på kalas..hade jag inte vetat hade jag fått fullständig panik där och då i stället, nu satte jag i menskoppen och höll mig samman tills vi åkte hem och jag störtgrät....men jag tyckte det var skönt på det sättet att veta.
Men nu när jag är gravid igen så bestämde jag innan att OM jag får fint på ett digitalt så kommer jag inte testa nåt mer och det har jag inte heller gjort. Kommer njuta och vara gravid tills motsatsen isf bevisas.
Som idag när jag inte har så mycket känningar, svag molvärk och ömma bröst men mår annars riktigt bra så känner jag såklart viss oro, men så kommer det vara hela vägen och jag vet ju att det är så efter två graviditeter, men man kommer oavsett känna efter i kroppen hela tiden....och bara hålla tummarna att det går bra.
Bara du kan svara på om du ska testa eller ej. Vad säger din partner?