någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Du är stark som gått igenom allt detta. Jag hoppas verkligen att du fått positiva besked i gungstolen denna gång.
Du är stark som gått igenom allt detta. Jag hoppas verkligen att du fått positiva besked i gungstolen denna gång.
* gynstolen
Hej tumvante!
Jag undrar vad ni fick antibiotika för? Jag fick missfall v 18, inget fel mer än misstänkt infektion. Jag läste själv i min journal på nätet att dom hittat GBS. Är det vad ni blev behandlade för?
Fick sammandragning som slutade med att vattnet gick, det är visst vanligt om man har GBS att det händer. Det har hänt så mycket efter allt detta, blödningar, skrapning av rester 2 månader efter missfallet och ett hål i livmodern på grund av det.
Om man kan bli behandlad, både jag och sambon, för GBS så hade det lättat enormt på den oro som finns.
Hoppas verkligen att allt går vägen för er :)
Tumvante!
Tack för dina svar :)
Ja, det känns lite surt att man inte testar för gbs här. Dom hittade inte gbs i urinen, bara i testet från livmoder/slida? Vet inte riktigt var dom tog provet.
Så det kanske ändå inte hade hjälpt med test i mitt fall.
Jag önskar dig all lycka! Hoppas verkligen att allt går som det ska för dig/er ?
Tumvante!
Det sista frågetecknet skulle vara ett hjärta, det var visst ett tecken som inte kunde användas här. Är ny på detta med familjeliv sajten.
Jag hållar alla tummar å tår för er :)