• beso

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Hej nu e jag tillbaka igen i tråden. Tog just ett gravtest som var starkt posetivt. Hade ingen aning. Fick missfall i oktober o november strax efter bim. Sen gjorde jag o pojkvännen Slut o han har flyttat ut. 1dec hade vi oskyddat sex. När kan befruktningen skett? Vill veta hur långt gången jag är. Tror starkt det blir missfall igen eftersom jag fått så många missfall redan o dr vill utreda varför. Jag tackade dock nej pga att det var Slut med pojkvännen o jag känner att jag inte orkar med fler missfall. Hade gett upp. Ska ju fylla 40 oxå. Så ni förstår att jag är fullkomligt omtumlad nu! :( Jag kommer inte göra abort men tror det kommer bli missfall. Ensam med mina tidigare barn e jag oxå! :( Men om jag räknar rätt så borde min bim varit då för ca en v sen om jag blev gravid runt den 1dec och då borde jag ju fått missfallet redan..kanske gått längre än vanligt denna gången..betyder det att det kommer stanna kvar kanske? Åh både vill o inte! :( Känner mig så orolig! Fatta att jag blivit gravid tre gånger på raken direkt efter missfall!! :O

• beso
    Tumvante skrev 2018-01-03 04:14:15 följande:

Åh, kram till dig! Befruktning 1 dec ör väl sannolikt då. Vilka blandade känslor det måtte vara. Önskar dig det bästa av det i allafall. Själv väntar jag på tid för immunglobulin behandling innan vi fösöker igen.. kanske slutet av Jan... svårt med nytt jobb då jag kommer behöva vara ?sjuk? eller ledig en dag för att få det...

Vad är immunglobulinbehandling? Hoppas det fungerar o inte är för tufft.. Idag ska jag på tidigt vul. Har fortfarande inte blödig..men illamåendet nästan försvunnit..så orolig..kanske lever den inte längre..
Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?