någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Har du haft ett blankt test efter ditt mf? I så fall tycker jag de där ser positivt ut :)
Har du haft ett blankt test efter ditt mf? I så fall tycker jag de där ser positivt ut :)
Ta ett digitalt i morgon :) men jag tror på +
Det där ser positivt ut! GRATTIS!
Man får ha små milstolpar. Efter att ha sett ett hjärta på vul så minskar ju missfallsrisken drastiskt. Såg hjärtat 7+5 och kunde slappna av lite. Sen 10+3 så kände jag mig lugn. Köpte en doppler i vecka 14 och använder den knappt längre (vecka 17 nu) då det känns som en stor trygghet att bara veta att jag kan höra bebis hjärtljud om jag blir orolig
Lycka till nu!!! Vänta barn och inte missfall, så svårt men det går successivt
Härligt grattis
Bra tänkt Blir det en januaribebis?
Vad härligt stort grattis, och ja du väntar barn inte missfall..
Vet du när du fick äl? För du hann väl inte få mens efter ditt mf?
Stort grattis!
Är du säker på att du inte hade senare äl? Ser snarare ut som att du är max i v 4+2, med tanke på hur svagt plusset är. Oavsett är du onekligen gravid, så njut!
Spännande, de lär visa sig på UL :)
Njut nu!
Förra veckan fick jag veta att en arbetskamrat ska ha bebis. Detta samma månad som vi skulle haft om jag inte fått missfall.
I lördags var jag på dop. Träffade såklart på en klämkäck dam som käckt utbrast kommentarer i form av "Det måste väl vara diiiin tur nästa gång" och "nu är det väl dags att sätta igång snart". Två kommentarer vid två olika tillfällen. Sa det till sambon efteråt att jag ibland bara får lust att svara något i stil med "Ja, det önskar vi också.. Vi har tyvärr fått missfall och det som skulle blivit vårt barn har tyvärr försvunnit".
Men vi vet ju att de inte menar något illa. Men VARFÖR anser vissa människor att de har något att göra med något så privat som när sambon och jag är heta på gröten för att försöka få barn. Kommer nog aldrig kunna förstå det. Shut up liksom. Alla som inte har barn väljer det inte av fri vilja.