Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Hallå.

Följer gärna med här.

Fick mitt MF igår i vecka 8.

Vill bara att det ska gå över nu så vi kan börja om.

Blöder en hel del.

Hur lång tid blödde ni efteråt?

Ska träffa en läkare i em. Hoppas få svar på frågor då.

• Anonym (Ella)

Jag blöder väldigt lite nu, 3 dagar efter MF. Kan det vara "normalt". Ehövs bara trosskydd och är mer som bruna flytningar (som mitt mf började med i söndags innan det kom igång i måndags kväll). Var i v 8.

Blir nervös att allt inte kommit ut ordentligt...

Men fick ut stora klumpen så ja vet att det iaf är ute.

Usch. Man oroar sig för nått heeeela tiden. :(

Nån med liknande erfarenhet?

• Anonym (Ella)

Själv struntar ja verkligen i vilken födelsedag en blivande familjemedlem skulle få (med all respekt mot er som tycker tvärtom). Då jag för en vecka sen var gravid och hann i huvet planera så mkt så känner jag idag att det kvittar verkligen så länge jag får ha känslan i kroppen av att ett liv växer där inne. Är så otroligt speciell, jag känner mig speciell (även om jag inte är först på jorden med detta direkt:)

Visst om jag fick önska skulle jag få barn i typ mars. Men skulle inte klara av att vänta med att försöka. Tänk om det inte går då?

MEN det är min åsikt och jag respekterar även andras.

Nu vill jag bara sluta blöda, så vi kan sätta fart med verkstan igen :) är ju rätt roligt trots allt ;)

Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?