Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Fått 4,5 timmars osammanhängande sömn, 1 x 1 x 2,5, alltid nått men trött och låg. Alice sov rätt bra inatt igen men vaknar ofta på kvisten av täppan.
Fått 4,5 timmars osammanhängande sömn, 1 x 1 x 2,5, alltid nått men trött och låg. Alice sov rätt bra inatt igen men vaknar ofta på kvisten av täppan.
Grattis Judda till din lilla Doris!
Är livrädd för RS och håller mig borta från smittor. Vilken skräckupplevelse du har haft Azuerea, nu kan det bara bli bättre!
Sovit 1 x 2 timmar och varit vaken sedan kl. 3:00 nu, Alice har vaknat ca va 10:e minut av nästäppan. Fattar inte att man kan överleva med så här lite sömn. Hoppas att det är min tur att få sova snart. Är i vart fall väldigt glas över att Alice inte är sjuk.
Vågar knappt skriva det men Adam sovit 9 timmar i sträck!! Borde ju vara helt underbart men de senaste timmarna har jag kontrollerat att han andas varje kvart typ.. Och nu sitter jag här och är orolig över varför han sover så länge medan jag pumpar mina sprängfyllda bröst.. Är detta normalt att helt plötsligt sova en hel natt? Han är sovit 8 h i sträck vid 2 tillfällen förut. Förstår att detta måste vara provocerade för er som inte sovit men känns inte helt normalt och då blir man ju orolig!