johjen skrev 2015-01-26 10:31:05 följande:
Linnea, underbart att Charlie sover bra! Njut! För oss har det varit så att Adam sovit bättre och bättre desto äldre han blivit med sämre nätter emellanåt. Jobbigt med värken dock och bra att du blivit sjukskriven. Är sambon hemma då?
Jenkis, låter super jobbigt! Hoppas det blir bättre snart! Kram till dig!
Villaägarna, tufft med två sjuka barn! Tur att du är en sådan supermamma som fixar detta
Tycker också att faserna stämmer övergripande men antingen är event fasen för Adam gällande sömn väldigt mild eller så kommer det sämre tider, för i natt sov han 7 h i sträck!! Helt klart hans person bästa och jag är helt chockad! Han sov ju inte alls bra från början och kom ihåg att de första veckorna sov han på mig, sen tätt intill och nu strax intill i egen säng.. Han har faktiskt börja sova bättre när jag hittade hans rutin och det tog jju ett tag.. Dock var han väldigt ledsen igår mellan 18:30 till 20:30 ca och kunde inte vara hos sin pappa och vill amma typ hela tiden. Grät och skrek hjärtskärande om han inte fick vara hos mig och ligga vid bröstet så jag först trodde att han hade ont någonstans. Så hur dem reagerar på faserna verkar vara väldigt olika! Tyvärr har jag inte sovit lika gott pga den förbannade mensvärken men det är ju övergående! Förresten så är mina problem med armar och händer mkt bättre sedan jag fick handledsskydden, väldigt skönt.
Idag är det riktigt tråkigt väder, blåser och småregnar och är grått och snön smälter. Blir en dag inomhus eller att ta en sväng med bilen. Vad ska ni andr hitta på idag?
Kram
Men va underbart med Adam! Stora killen
Du har boostat honom med närhet när han behövt det. Tror det är superbra. Jobbigt med mensvärken. Hjälper inte Ipren? Hoppas du får sova i natt!!
Ingen fara med mig. Storasyster är mkt bättre och Lovisas förkylning märks inte på dan så vi har tjejmysdag idag
Det enda som är trist är att vi inte kan baka nåt då stora tjejen äter skonkost idag och där ingår inte kakor
Kram