Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej på er allihop!
Är inne i en sån där period när jag inte riktigt hinner kommentera så mycket som jag skulle vilja. Har läst allt dock.
Johjen: Grattis i efterskott! Vilket härligt firande du haft! Är lite avundsjuk att du är så cool och tillfreds med att fylla 40. Där är inte jag alls. Har råångest inför att bli fyrtio, vill inte bli äldre (men vill gärna leva länge...).
Vad jobbigt det låter med pmdd, hoppas du kan få hjälp med det.
Bell: Oj vad snabbt det gått nu med Douglas! Som att det plötsligt bara lossnade. Känner igen det där med att man inte kan lämna dem (från storasyster, E kan jag fortfarande lämna utan att hon hinner komma så långt). Det är en väldigt intensiv period när de kan göra ganska mycket men fullständigt saknar omdöme...
Hade verkligen tänkt svara er allihop nu men jag är helt enkelt för trött, jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva. Gör ett nytt försök imorgon... Ena barnet håller på att tillfriskna från förkylning, andra barnet håller på att insjukna i det med allt vad det innebär. Ja, ni vet ju... Pust...
Hoppas förkylningarna är snabbt övergående. Sambon ligger sjuk i influensa här så jag räknar med att bli sjuk nästa vecka
Kram