villsågärna38 skrev 2015-01-31 12:15:10 följande:
Jag bär henne i bärsele eller sitter bredvid babygymmet osv. Mamaroon funkar ett tag med. I bärselen kan jag ju få mkt gjort också men viktigast tror jag är att gilla läget. Man får inte lika mkt gjort med bebis som utan. Ingen vits att stressa upp sig utan njuta istället, tiden går ändå så fort. Och när hon sover passar jag på med sånt jag inte kan göra med henne i bärselen t ex duscha. Mat, tvätt, plocka, prata i telefon osv går ju bra samtidig som man bär. Iaf här Tar en promenad emellanåt och sen blir hon väldigt underhållen av storasyster också. Kan sitta och titta på när hon leker. Helt fascinerad. Sen gillar jag att ha besök här som bor över några dar. Barnens farmor, mormor, min syster osv. Det blir så mycket lättare och trevligare när man är fler Men baby Björn One är super tycker jag, visst har ni också en sån? Lovisa älskar då hon får vara med, vill såklart sitta utåt sen många veckor tillbaka. Bär man henne mot bröstet blir hon arg He, he!! Hoppas du får sova lite idag. Sömnen är ju trots allt jobbigast!!
Kram
Jo vi har en BB one, ska börja använda den mer och Adam gillade inte heller att sitta inåtvänd men framåt verkar bättre. Har nu varit inne och handlat själv och lyssnat på Håkan Hellström inspelning från Ullevi i somras på högsta volym så fått ny energi och glädje i kroppen!
Kram