• Bell13

Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

johjen skrev 2016-01-24 09:40:24 följande:

Hej alla fina!

Hur mår ni och era små?

Kelsson, låter som ni haft en helt klart blandad resa.. Hoppas alla är friska nu!

Bell - hur är det med Douglas mage? Bättre?

Sira - jobbigt med sömnbrist och viktnedgång. Vet hur stressad man blir av det! Verkar hon nöjd annars? Hur gammal är hon nu?

Azura - önskar er en trevlig resa!

Ledsen om jag missat någon! Bara inne här snabbt medan Adam står och stampar vid min sida.

Hoppas ni får en fin dag!

Kram

Hej, inte bättre med magen. Bajsar oerhört mycket samt illaluktande. Det tar säkert ett par dagar innan det blir bättre om det nu är mjölk han inte tål. Tack för du frågade
    Kram
  • Bell13

Hej allihop, vill berätta en kul sak och det är att jag för första gången någonsin har fått positivt på ägglossningstestet så nu får vi hoppas att det kanske kan bli något den här gången. Är väl inte övertygad om att det ska gå så snabbt om det ens går men förutsättningarna finns
    Kram på er

• Bell13
    johjen skrev 2016-01-25 20:37:34 följande:
    Å så spännande! Här har vi kört oskyddat sedan innan jul men inte testat med några ägglossningsstickor ännu. Tror dock att mensen är på ingång, pms, trött och fått lite spottings idag. Håller tummarna för er!

Kram
    Jag kör natural cycles också och den har varit en hjälp för mig. Ägglossning idag på dag 17 och inte dag 15 som jag trott då jag fått ont i ena äggstocken då osv. Har kört ägglossningsstickor tidigare men aldrig fått positivt utslag. Hoppas på att det ska gå vägen för både dig och mig
    Kram
  • Bell13
    Irma01 skrev 2016-01-26 06:53:43 följande:
    Kul! Håller tummarna för er.

Är det bättre med Douglas mage nu?
    Kram
    Idag är han faktiskt bättre så fortsätter mjölkfritt ett tag till
    Kram
  • Bell13
    villsågärna38 skrev 2016-01-25 15:45:17 följande:
    Heja!! Håller tummarna! Kram
    Hoppet är det sista som överger en
    Kram
  • Bell13
    johjen skrev 2016-01-26 14:41:35 följande:
    Vad kostar det med natural cycles? Kissar man på sticka varje dag eller hur funkar det?
    Det är en app i din mobil tror jag betalar 80 kr i månaden. Du mäter din Temp varje morgon och lägger in i appen och om du vill tar du också ägglossningstest men det är inte ett krav. Du behöver en termometer som är mer exakt än en vanlig febertermometer från t ex Apoteket och det köper man från dem.
    Kram
  • Bell13

Mitt tvåtandande lilla charmtroll önskar trevlig helg. Han har kommit på hur man kryper baklänges ingen ro alls här längre. Det är kul att han äntligen lärt sig.
    Kram

• Bell13
    villsågärna38 skrev 2016-01-29 15:44:49 följande:
    Vilken sötnos! Hur är det med magen och sömnen? Kram
    Hej, magen är helt bra nu. Han sover från 19.00 med ett uppvak 02.00 men somnar om efter lite välling ca 25 ml bara och på det sover han till 06.30 numera så det är bra igen äntligen. Han har ju börjat röra sig massor så det blir inte mycket fritid för mig
    Tänkte prova med mjölk igen nästa vecka för att se om det verkligen var mjölk för visst gör man så?

Kram
  • Bell13

Johjen grattis på födelsedagen inte alls så
    läskigt alls att fylla 40 år
    Kram

• Bell13
    johjen skrev 2016-01-30 11:00:31 följande:
    Å så fin han är Bell! Tack för grattis! Har än så länge ingen direkt ångest att fylla 40 - det är väl det nya 30??

Kram
    Jag tyckte att det var lite laddat att fylla 40 år 41 år var lättare älskar att vara 40nånting nu
    Kram
Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015