villsågärna38 skrev 2015-09-04 10:18:19 följande:
Hemmadag idag med två snoriga och rossliga barn men ingen feber idag iaf. Skönt!! Hur mår ni alla?
Lelle - hur är det med er?
Irma - fantastiskt vad ni tagit er igenom tillsammans. Du är en kämpe du!! Underbart att Victor snart är ett år med
Johjen - hur mår ni idag? Ja måttsatser kan vara kul. Lägg dem i en panna och sätt ett lock på så får du lugn och ro en halvtimme till
Här går Lovisa runt med Läragå-vagnen och lägger saker på den. Försvinner både det ena och det andra!! Storasyster har show till Frost-låtarna som vi kör på Spotify. Fullt ös idag med andra ord
Kram
Vi mår bra tack! Adam bättre och bara snorig idag. Vi har varit och gjort ett pass till Adam idag då vi åker om drygt 2,5 vecka. Hur söt blir inte det då? Adam charmade alla hos passpolisen och hade svårt att kolla in i kameran!
Förstår att du har fullt ös med dina tjejer! Skönt att det är fredag och snart helg..
Imorgon ska jag hem till en kompis som är höggravid och ska ha i oktober, på en slags babyshower fast bara med begagnade saker. Jätte bra idé tycker jag och det ska jag köra med om det blir någon mer gång.. Sist jag träffade tjejerna pratade vi "puschpresent" dvs något pappan ger mamman efter hon tryckt ut barnet! Amerikanskt påfund givetvis!
Kände till det sedan innan men inget jag förväntade mig när Adam föddes och skojade om att jag fick ett rör ballerinakakor medan de andra hade fått smycken, lakan och espressomaskin..
Kram och trevlig helg!