Hej,
Skönt att Lovisa är piggare!
Vill bara förtydliga när det gällde mitt förra inlägg: vi hade också en stor fest i två dagar då vi gifte oss, med släkt från 6 olika länder, vi var på en herrgård så alla kunde sova över och ha frukost tillsammans osv. 65 gäster, en oförglömlig helg och verkligen ett minne för livet!
Jag menar mer att jag tycker att de överdriver rätt mycket i USA med att ju dyrare desto bättre och det är mer det jag reagerar på egentligen. Och att de ska hitta på en massa anledningar att få mer presenter.
Tycker att så mycket blir kommersiellt och som "måste" i stället för att komma från hjärtat och bli på eget initiativ.
Men jag är en sådan som hellre får rosor en vanlig dag än på alla hjärtans dag för att då "måste" man få något.
Så Johjen, håller helt med vår kloka vän vsg när det gäller bröllop!! Gör vad NI vill
Annars är det bra, vi har firat Victor med familj och vänner idag och killen somnade kl 19 nöjd och väldigt trött!!
Han sov bara 2 ggr 30 min på hela dagen...
I morgon är det babysim och sedan hade vi tänkt gå och demonstrera men nu tycker jag att det känns mest som att politiker försöker ta åt sig "äran" och hade hellre sett att de hade bjudit in vanliga människor som har startat insamlingar och annat i stället för en bunt politiker som har varit alldeles för tysta i veckan, så jag stannar nog hemma!!
Lelle, vi har köpt Maxi Cosi Pearl XP och än så länge är vi nöjda. Har inte lärt mig alla finesser än dock...
Men den är till 18,5 kg och inte 25.
Kram!