Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Hej vänner!
Oj va dött det var här är det solen som drar kanske?
Själv sitter jag med färg i håret idag. Har hela fm ledig idag, Lovisa är med sin pappa. Så underbart!!
Lovisa har blivit förkyld tyvärr men rätt mild variant. Sover bra bara hon får sova bredvid mig. Somnade 19 igår, ammade 22 och sov till 06!! Underbart!! Försökte få henne att sova själv efter 22 men det blev bara gråt och när hon fick ligga bredvid mig somnade hon med en gång så bara gilla läget. Förkylningen säkert. Nu hoppas vi på att vara friska till nästa vecka då vi åker till solen.
Hur är det med er andra?
Kram
Finns det nån här som har erfarenhet av hinnsvepning?
Är i v 39+0 imorgon och tänkte fråga om min bm kan göra det på mig.
Förra fredagen var han fortfarande inte fixerad och hon sa att hans huvud stod ovan bäckenkanalen. Han har legat med huvudet ner sedan v 32 men ligger med kroppen tvärs över magen.
Har ju en vecka till bf men tänkte att en hinnsvepning kanske kan trigga igång det hela?
Livia80: Varma kramar!
Bell13: Jag fick två hinnsvepningar med ett dygn mellan, gjorde fruktansvärt ont men tror att det var de som hjälpte igång kroppen lite så att när jag sattes igång så gick det väldigt fort.
De säger att är kroppen redo så startar förlossningen av hinnsvepningen men är kroppen inte redo alls så gör hinnsvepning ingen skillnad.
Vill bara berätta att jag fick en hinnsvepning idag. Tappen är 1 cm och jag är öppen ca 2,5 cm. Hon sa att om inte hinnsvepningen fungerar så tror hon ändå att jag föder inom 1 v