• Kelsson1

Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Bell: Niilo gör likadant, speciellt när han är lite nyvaken sitter han gärna helt tyst o stilla i famnen så nära som det bara går . Sen är det mer livat o han har inte lika mycket tid för gos

Azurea: Niilo föddes 18/6-15, ville inte åka utomlands med honom innan han var minst 6 mån så därför fick det blir först i januari . Men till mitt försvar så hade han kolik så det hade inte fungerat att åka iväg tidigare ändå . Det är roligt att ha något att se framemot.

• Kelsson1

Sira: Jag försöker leva i nuet, med det menar jag att jag försöker att inte tänka så mycket på det som måste göras. Niilo är så otroligt gullig så jag försöker verkligen stanna upp och leka med honom när han vill det och jobbiga brukar också bara vara små stunder åt gången. Så om man inte stannar upp i det jobbiga blir det lite lättare att bära.

Bell: Men stackars dig! Just när man hade fått lite egentid så blir ett annat barn sjukt, inte lätt. Hoppas att du ändå kan få dig en liten stund för dig själv.

• Kelsson1

Bell: Skönt att du fick en stund för dig själv ändå. Jag smet iväg o shoppade lite inför sommaren så har också haft lite egen tid 
    Förstår det, se till att njuta riktigt så kan ni leva länge på minnena sen

• Kelsson1

Bell: Duktig liten kille
    Här är vi glada om Niilo lyckas stå utan stöd i några sekunder

• Kelsson1

Bell: skönt att ni är friska!
    Vi har också haft med oss barnmat på flyget och det har gått bra. Vi hade dock inte färdigblandad gröt utan tog termos med hett vatten med oss och det gick galant.

• Kelsson1

Hur är det med alla? Haft bra sommar och semester?
    Här är det sista semesterveckan och tillbaka till jobbet och verkligheten på måndag igen. Lite blandade känslor, blir lite skönt att komma tillbaka till vardagen igen men samtidigt har det varit underbart att vara med familjen hela sommaren att blir att man saknar de när man inte träffas lika mycket.
    Lilla Niilo har börjat gå mot stöd och verkar ha knäckt koden för att prata för det har kommit väldigt många nya ord bara de senaste dagarna.

• Kelsson1

Bell: Stora killen , Niilo ska börja på förskolan först i oktober men då är han lite yngre också

• Kelsson1
    Bell13 skrev 2016-08-17 12:45:52 följande:
    Men du har helt rätt den är borttagen på de kommunala förskolorna här i Solna med.
    Är så nöjd med förskolan vi fick
    Vi är så nöjda med dotterns förskola så sonen bara måste komma in där också!
  • Kelsson1

Bell: Trassel och verkar inte som Niilo kommer in på samma, får ta och ringa runt och försöka ordna det ändå.
    Barnen och pappa är hos farmor så är barnledig till på onsdag

Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015