• Kelsson1

Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Bell: Skönt att du kommit över MF, det är alltid jobbigt att behöva gå igenom.
    Roligt att höra om Douglas utveckling, Niilo är bara kring 2 månader yngre så man vet vad som komma skall
    Tyvärr inga tips, Niilo har accepterat sin säng rätt bra när mamma väl hade hjärta att lägga honom där

• Kelsson1

Bell: Så är det, finns inget svårare än när bebis gråter. Som i natt så fick han somna i famnen på mig så satt jag i soffan. När han blir så vet jag att allt står inte rätt till eftersom han normalt sover bra och då får det bli en dålig natt för mig om min bebis behöver mig.
    Hoppas att det går att förstå mitt inlägg, är så trött att hjärnan sover nog fortfarande

• Kelsson1

Sira: Man får väl aldrig sova tillräckligt som småbarnsförälder men det är bättre
    Hur är det med dig?

• Kelsson1

Bell: Håller med, riktigt bra
    Här fick sonen komma över till vår säng någon gång på morgonkvisten. Blev inte sådär jätte mycket sömn för mig efter det när det var små händer som undersökte mammas ansikte

• Kelsson1

Micro: Ja små fingrar i näsborrarna har man en del erfarenheter av .
    Nu är Niilo sjuk (feber o snorig) så han får också komma över till vår säng om han vaknar under natten. Som i natt vid ett tiden o tog lång tid för honom att komma till ro sedan . Är sjukt trött idag.
    Vad spännande! Håller tummarna hårt idag då

• Kelsson1

Micro: Hoppas att det gick bra igår

Bell: Stort Grattis i efterskott till lilla Douglas!
    Jag vet att man saknar de små när man är ifrån de även om det är skönt också. Passa på o njut o samla krafter så du orkar med kalas sen

johjen: blinka inte för då är han redan 4! Tycker att det hände mig, dottern blir 4,5 o tycker att det var inte så länge sedan hon var bebis

• Kelsson1

Bell: Så är det nu har jag inte varit utan båda mina små några längre stunder men skulle väl bli lite nipprig om jag var helt själv hemma mer än ett par timmar

Micro: Grattis till Ruvarstatus!

• Kelsson1
    johjen skrev 2016-04-18 09:27:54 följande:
    Tack!

Hoppas allt bra med dig och din familj och att ni fått vara friska!
    Lilla Niilo är fortsatt snorig men utan feber nu. Han har varit dålig till och från ända sedan december men antar att det kommer att gå till sig när han har byggt upp sitt immunförsvar. Annars har vi det bra
Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015