Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Håller med Irma!! Och träffa en läkare som kan kolla att Alice inte har nåt annat som spökar. Tycker så synd om dig! Stora kramar
Håller med Irma!! Och träffa en läkare som kan kolla att Alice inte har nåt annat som spökar. Tycker så synd om dig! Stora kramar
Alice har haft väldigt mycket kråkor på sista tiden. Ngn som vet varför? Kanske för att hon gråter så mycket.. Har ni några tips för att få bort kråkor, koksalt funkar inte alltid. Tar ett hårt papper som jag viker till en spets som funkar men tänkte om det fanns npgra färdigs "stickor" att köpa?
Och dessa naglar som jag sällan har tid att fila då man tröstar, vaggar osv eller gör andra saker man aldrig hinner med. Finns det några enkla knep för naglarna, bra fil etc?
Kram på er!
Tänkte köpa hem vätskeersättning som man har vid behov för Alice. Funkar Semper eller kan ni reka ngn annan?
Usch och fy Lelle! Gud så jobbigt. Låter ju onekligen som att nåt verkligen är fel om hon skriker mkt även dagtid och alltid skriker då hon ska äta. Som att hon får ont i magen som du skriver. Jag hade slutat med ägg också om du inte redan gjort det (då även majonnäs, bullar och kakor med ägg, maträtter med ägg osv) och ja övriga gasbildande som kaffe (även om du verkligen hade behövt det), choklad, juice, jordgubbar, kål, lök, starka kryddor osv.
Ja du vet och har säkert redan slutat med allt det. Och lägger det sig inte på några dar så måste du få hjälp av Bvc. Hon är ju tre månader och ska ju inte skrika dygnet runt. Stackars, stackars er!!
Kan hon sova på dan? Hur funkar det?
Kram