-
Jag har provat mobilversionen och standardversionen. Skriver in min mail samt lösen sidan laddas och kommer tillbaka till där jag ska skriva in min mail samt lösen så har det varit i nån vecka nu och från ipad och dator funkar det perfekt.villsågärna38 skrev 2015-06-02 14:39:31 följande:Men va konstigt! Safari i iPhone funkar hur bra som helst för mig. Även i Ipad. Kör du mobilversionen? Vad är det som inte fungerar? Kram
-
Här flyter det på som vanligt. Trist att det är sådana problem att surfa på familjeliv från mobil och appen har helt slutat fungera. När jag ska kommentera eller skriva inlägg från mobilen stänger appen ner sig själv
Douglas har kommit in i sin andra fas nu och är mer klängig, ännu mer mammig, vill snutta hela dagarna och är mer reserverad mot utomstående. Han är mer svårnattad än tidigare men annars är det bara fint med oss.
Har börjat fokusera på att gå ner mina sista kilon 4 st är det kvar. Kommer det påverka amningen negativt tror ni? -
Laddade ner chrome och det funkade.
Danisen skrev 2015-06-03 08:39:15 följande:Vanliga internet i mindre telefon funkar inte med familjeliv, inte gjort på säkert ett halvår. Men jag kan öppna i Chrome istället. Det funkar fint, jag har samsung . Appen finns nog inte till Android. Fanns inte innan iaf, kör alltid via Chrome och har alltid sidan uppe, loggar inte ut. Prova tycker att det funkar bra.
-
Inatt kände jag för första gången att det börjar bli bökigt att samsova. Han är väldigt varm på natten och jag blir helt svettig och vaknar av det.
Tänkte testa att han sover i sin spjälsäng på dagen och se hur det går. Han får knappt plats i sitt babynest så där kommer han säkert att vakna.
Danisen skrev 2015-06-03 11:36:48 följande:Det funkar bra att göra så
Jodå det är rätt bra här. Var på sambons morfars begravning igår. Gud va mycket känslor det väcker. Men de va jättefint.
Min mormor ligger på lasarettet och är rätt dålig, allt på en å samma gång. Maja sover kasst så man själv sover inte bra som du tyvärr också känner till . Vi åker till Italien på tisdag, Majas näsa har börjat rinna och hon nyser lite. Hoppas innerligt att det inte blir en dunder förkylning bara. Usch ja, nu har jag gnällt klart
Hur mår ni? Hur är det på nätterna? I feeeeeel ya :'(
-
Det ska jag testa
Irma01 skrev 2015-06-03 13:18:16 följande:Ett tips är att öppna babynestet, vi har den fortfarande till Victor i spjälsängen och han är ju nästan 9 månader. Om du öppnar nestet men har den i slutet av sängen så att han inte kan glida ur den så fungerar den fint ett bra tag till
-
Har en bärsele men han vill inte sitta i den alls. Däremot så sover han 2 h på förmiddagen och lika länge på eftermiddagen och är han bara mätt så är han också nöjd i vagnen. Är han trött somnar han själv i vagnen när vi är ute men somnar aldrig själv inne.
Jag har dragit ner på kolhydrater och äter mycket fett och protein och ett par hundra kcal mindre än jag egentligen behöver få i mig och jag promenerar ett par h om dagen. Verkar som mjölken inte påverkats utan han äter som förr och är nöjd vid bröstet.
villsågärna38 skrev 2015-06-03 20:35:08 följande:Jobbigt med appen och väldigt konstigt att det inte funkar i din iPhone men i min. Jag har sidan öppen jämt och är ständigt inloggad. Kör mobilversionen.
Ja det där med klängighet känner man ju igen. Går i vågor funkar det bra med bärsele om du vill få nåt gjort på dagarna? Lovisa är ju väldigt harmonisk nu men väldigt rörlig. Vill helst öva på att ställa dig upp hela tiden och på att krypa uppför trappan
Det beror väl på vad du gör för att minska i vikt. Man ska ju aldrig banta så länge som man helammar men att undvika sötsaker t ex är ju aldrig fel
Kram
-
Har hört att mjölken kan minska om man börjar att äta mindre och jag vill nog amma till han är 4 månader i alla fall. Jag ser hur det funkar några veckor. Det var ju lovande att amningscentrum sa att amningen funkar oavsett vad man äter.
lelle75 skrev 2015-06-03 22:02:03 följande:kör via datorn nu, men alice rycker till av tangenterna ibland. måste knappa försiktigt. säg gärna till om appen funkar igen.
när jag pratade med amningscentrum så sa de att maten är inte viktig när man ammar, att barnen får den näring de behöver. konstigt tycker jag. OCH jag har även en vän med ätstörningar, hon ammar utan problem, fortfarande trots att hennes barn är 1 år och 2,5 år. så visst går det bra att banta när man ammar.
igår somnade alice 19:30 och vaknade kl 22:00, 00:30, 3:00, 3:30, 5:00, 6:00; 7:00 och för mig var detta alldeles underbart (gissar att det är ett mardrömsscenario för er andra). hon brukar ju vakna från varje kvart till varann timme, tidigare har hon sovit som längst 2 timmar, men bara vid ett tillfälle på en natt. var längesedan jag kände mig så utvilad som idag, men lade mig 20:00 igår och pappa passade henne mellan 7:00-9:00 imorse, då jag var helt förstörd igår. så skön dag när man är så pigg.
vsg och danisen- har ni kvar mammaroo? gillar Lovisa och Maja den fortfarande? har för mig att ni hade sådana. eller var det ngn annan eller ngn mer?
svårt att roa alice och få henne att leka själv, funderar på ngt nytt som hon kan tycka är kul, kom gärna med tips.
kram
-
Har börjat svettas jättemycket både på natten och på dagen. Någon som känner igen det eller vet vad det beror på? Är jag på väg in mot klimakteriet? Hjälp detta är obehagligt och känner mig så ofräsch
-
Tänkte att jag hamnat i klimakteriet exakt så har jag föreställt mig det. Svettades på hela kroppen och i ansiktet rann det bara som om jag gjort ett tungt träningspass. Efter ett par timmar gick det dock över.villsågärna38 skrev 2015-06-07 14:11:31 följande:
Det är helt normalt då man ammar. Östrogenhalten sjunker i kroppen från att ha varit jättehög som gravid. För mig gick det över efter nån vecka. Kram
-
Var väldigt obehagligt. Tänkte att jag hamnat i klimakteriet. Douglas äter bara en gång på natten sedan en tid så jag tänkte att istället för att mensen kom tillbaka rätt tidigt så knackade klimakteriet på dörren.Danisen skrev 2015-06-07 15:49:22 följande:
Ja, fy katten!! Jag svettades massor. Det försvinner efter ett tag så håll ut