Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej tjejer,
Ni får ursäkta min tystnad, det är inte på något sätt att jag inte bryr mig, men jag har tappat gnistan en stund och behövde sörja. Allt annat kändes plötsligt så oviktigt, och märkligt nog känns det i hjärtat som att den enda platsen jag vill vara i är just Paris. För att kunna trösta, prata, hålla händerna, vara med de mina, Parisborna.
Jag tittar på Victor, på hans leende, på hur hans ögon lyser och måste vända blicken varje gång tårarna kommer. Jag undrar hur världen har blivit så full av hat och ondska och lovar mig själv att terroristerna kommer inte att få vad de vill, dvs min hat. Lättare sagt än gjort.
Nåväl, Bell, skönt att det verkar bli bättre, och att Alvedon hjälper.
Vsg, härligt med sällskap, förstår att det går i ett när man är själv med båda. Kul med egentid med din mamma också. Njut!
Johjen, roligt att läsa att du är nöjd med upplägget. Viktigt att känna att det fungerar. Jag har nu bara två månader kvar, och det känns både kul och läskigt även om jag vet hur roligt maken tycker att det ska bli att få vara ledig med Victor.
Stor kram till er alla, fina mammor.
Gäller att se det fina i det man har och njuta av nuet. Inte haka upp sig på i-landsproblem. Sov inte mkt i natt men vad gör väl det. Har två fina barn och en make jag älskar. En fin familj. Gullig mamma på besök Är så tacksam för det!!
Stora kramar till dig vännen!!