Irma01 skrev 2015-10-22 10:27:22 följande:
Hej vännen,
Tack, vi mår bra . Victor är lite förkyld men inget som visar sig på energinivån direkt
Vi ska äta lunch med några andra mammor idag, blir mysigt. Igår kväll var maken borta och Victor somnade runt kl 17 i min famn och sov en stund, hade glömt hur mysigt det är, samt att man inte kan röra på sig då! Förra natten var han störd av förkylningen men i natt sov han gott, och han har som sagt ingen feber.
Ja, jag hamnade i hundklubbens styrelsen lite av en slump och nu står man där, men även om det är mycket jobb periodvis så ger det mig energi i det långa loppet, så det är mest kul! De flesta är trevliga och tacksamma, men det är som med allt, det negativa man hör och upplever etsar sig alltid mer fast än det positiva.
Härligt med dejt! Det borde vi verkligen göra snart, men ibland känner jag att jag orkar inte ordna det också, och hoppas i stället att maken ska ta tag i det. Men han är bra på mycket men inte så mycket på romantik, så jag kanske borde tänka om och hitta på något ändå.
Ha det gott idag
Kram
Va duktig du är med hundklubben!! Man får stänga öronen för de som är negativa helt enkelt även om det är lättare sagt än gjort
Vi var ute och åt trerätters igår och hade barnvakt. Så det behöver inte vara så svårt
Supermysigt! Bestäm att ni hittar på nåt en gång i månaden kanske? Ansvarar för varsin gång? Så fallet inte allt på dig
Kram