villsågärna38 skrev 2015-03-01 06:55:20 följande:
Hur har det gått för dig Danisen? Jag har inte haft en lika bra natt som förra natten men hon sov fem timmar i sträck på kvällen iaf. Ammade 19.30 och 20.30, 01.30, 03.30 och så nu 06.30.
Kram
Tror att det varit bättre. Hon ammades vid 20, somnade. Sen skulle jag lägga ner henne i spjälsängen så fastnar hon i Säng mobilen lite m handen, så vaknade hon, givetvis mitt fel! Men jag klappade pä henne och stod där en stund. Sen blev hon klar vaken och började snacka å vart jätte glad. Jag gick ut därifrån, var i rummet intill och kollade mello. Hon gnällde lite mellan varven men blev inte ledsen så lät henne vara så hör och häpna hon SOMNADE själ. MäKta stolta föräldrar
.
Vi firade hennes 4 månaders dag med att prova hennes egen säng
. Hon sov till 00.15, vaknade 02.15 skulle lägga ner henne (jag hade rådäckat vid matningen vid 00) så vaknar hon ger mat, 03 tiden ska jag lägga ner henne igen hon vaknar försöker få henne att somna men hon var nog mer hungrig. Fick mat sen la jag ner henne i sin säng, hon vaknade till men jag släckte och la miG, hon somnade då
. det var vid 4-4.30 hon somnade. Vaknar 6-6.30 ungefär men vi somnade ihop igen i stora sängen, haha!
Vi ska renovera vårt sovrum så vi flyttade in vår säng till Majas rum så det var perfekt övninG. Sen när vi är klara med renoveringen lär det vara dags att hon sover i eget rum. Så det kommer nog gå bra då iom hon känner rummet o.s.v (hoppas det iaf). Ööh ursäkta för ett himla rörigt inlägg
. Men ja, denna natten har varit bättre
sen vad det beror på vettisören
.
Kram